Pinligt?

nogen der ved om man kan varme en færdig tartelet med høns i asparges op i en microovn

synes det er spild af strøm at tænde ovnen…for 1 tartelet

Det kan man godt :smiley:

Jeg plejer dog at varme fyldet for sig i microovnen og “formen” på brødristeren :smiley:

Ha-ha, giv det en chance! Og fortæl hvordan den blev! Men jeg tænker lidt at hvorfor dog ikke - måske tarteletten bliver lidt blød af det?

har kun en brødrister der er beregnet til toastbrød…(de hopper selv op når de er færdige du ved)…men tak

Jeg ville osse varme fyldet i micro’en og tarteletten på en brødrister. Tror tarteletten bli’r blød ellers.

Tarteletten plejer ikke at blive blød når jeg varmer begge dele i microen… men jeg tør ikke “æde min hat” på det :smiley:

Nå så lige dit svar om manglende brødrister. I det tilfælde ville jeg stadig micro’e tarteletten for sig selv, uden fyld. Den skal jo bare lige ha’ 5-10 sekunder mens fyldet skal ha’ en del længere :slight_smile:

Lone du får en tilbagemelding når jeg har afprøvet det…jeg var bare slet ikke sulten da det var færdigt…men min mand spiste godt…jeg foresøger når jeg bliver sulten

og misserne stod i kø for at få deres portion kogt kylling…det smager bare så godt når det er lavet fra bunden af…mums

super det skal da forsøges når jeg bliver sulten…tak for jeres svar

Du skal bare lade den stå lidt inden du spiser den så tror jeg at tarteletten bliver sprød igen på samme måde som MCD fritter bliver sprøde når de får en tur i microen :slight_smile:

jamen jeg vil have mad rygende varm…hmmmm

man kan altid men hvordan resultatet ved man ikke ;O) jeg ville nu også have brugt mikroovnen

gør de det? Det må jeg prøve næste gang! Det er nemlig min største anke mod McD - deres fritter er altid sådan nogle halvkolde slatne tingester. Og det er ikke kun fordi jeg ta’r det med hjem. Der er mere end dobbelt så langt til en Burger King som til McD - og BurgerKings fritter er stadig varme OG sprøde når de kommer hjem…

Nå…jeg lovede en tilbagemelding…varmede først høns i asparges i 1½ minut i en lille skål…og derefter fik de 2 tarteletter 20 sec…
tarteletterne var fine sprøde…og det smagte himelsk…

[QUOTE=haneben;829918]Nå…jeg lovede en tilbagemelding…varmede først høns i asparges i 1½ minut i en lille skål…og derefter fik de 2 tarteletter 20 sec…
tarteletterne var fine sprøde…og det smagte himelsk…[/QUOTE]

Tak for tilbagemelding - det er skrevet bag øret til en anden god gang…
Og nu fik jeg lyst til tarteletter med høns i asparges…