Pippi og Magnus hos Felicious i Fredericia

Pippi:

Og Magnus:

Kanon gode billeder :slight_smile:

Flotte billeder af nogle smukke katte :inlove:

:love2: Dejlige katte!

Ja, Susanne er bare dygtigt! Og modellerne fejler heller ikke noget :smiley:

Sikke en smuk eye liner, Pippi har rundt om øjnene. :inlove: Det er virkelig nogle gode billeder,
og baggrunden matcher bare begge kattes farver - især Magnus - han ser jo helt majestætisk ud.

Ih så fine :slight_smile:
Jeg tænkte godt at det ville jeg gerne prøve, da jeg så det i Fredericia.

Hvad koster det egentlig?

Hold da lige op - hvor er de smukke, Jane!!

Tak skal I have, selvom jeg jo ikke rigtig kan tage æren for det :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;832217]Ih så fine :slight_smile:
Jeg tænkte godt at det ville jeg gerne prøve, da jeg så det i Fredericia.

Hvad koster det egentlig?[/QUOTE]

Det koster ikke noget at få fotograferet kattene, men billeder til web (som er den kvalitet, jeg har købt her) koster 75 kr. stykket. Billeder i større format (til tryk fx.) koster 200 kr. stykket. Når man har fået fotograferet kattene, så kommer der kort tid efter en mail, at nu er billederne klar til, at man kan kigge dem igennem, og så logger man ind og kan bestille de billeder, som man ønsker. Man kan altid logge ind og bestille flere eller genhente dem, som man har købt.

Wau, flotte blilleder :juhu: Og hvor er baggrunden bare go’ specielt til Magnus :hjerte:

Rigtig flotte billeder :love2:

[QUOTE=En forhenværende bruger;832239]Tak skal I have, selvom jeg jo ikke rigtig kan tage æren for det :slight_smile:

Det koster ikke noget at få fotograferet kattene, men billeder til web (som er den kvalitet, jeg har købt her) koster 75 kr. stykket. Billeder i større format (til tryk fx.) koster 200 kr. stykket. Når man har fået fotograferet kattene, så kommer der kort tid efter en mail, at nu er billederne klar til, at man kan kigge dem igennem, og så logger man ind og kan bestille de billeder, som man ønsker. Man kan altid logge ind og bestille flere eller genhente dem, som man har købt.[/QUOTE]

Det skal da prøves :slight_smile:

Hvor er de smukke :iloveyou:

Wow, gode billeder af nogle rigtig smukke katte… Hvor ser Pippi voksen ud allerede!

Sikke smukke katte og dejlige billeder.

Jeg er helt solgt til Magnus. Suk

De er vel nok blevet gode. :ok: :smiley:

Skønne billeder af smukke missetatte :hjerte:

Jeg er helt vild med det første af Magnus :hjerte:

Flotte foto af flotte katte :slight_smile:

Jeg er enig med Eife.
Pippi ser meget voksen ud allerede … lady-like … hvorimod Magnus stadig har det nuttede killinge-look.

Meget smukke katte, begge 2 :hjerte::hjerte:

Superdejlige billeder af kattene :hjerte::hjerte: