Pippis upser, 4 uger

Pippis upser blev 4 uger igår, men da jeg selv havde fødselsdag igår, så blev der først taget billeder i dag :slight_smile:

Først Bellatrix Lestrange:

Bloody Mary:

Blondie Bear:

Og Baron Blitzkrieg:

Der er flere billeder på vores facebook-side (også fra i sidste uge) og på hjemmesiden (når jeg lige får den opdateret) :slight_smile:

Det ser i øvrigt ud til, at de 2 piger bliver langhårede, så faderen må jo have været bærer af langhår.

Kææææææft, hvor er Blondie Bear da ikke til at stå for! :besvimer: :inlove:

Det er fandme nogle nuttede bastarder :hjerte: Især Bloody Mary. Hun er farvet akkurat som jeg er helt pjattet med i aftegningerne (i hovedet). Dem når i lige at få solgt inden killingenus - ikk?

Puh hvor er de … NUTTEDE! :hjerte:

Hvor ER de dog ovenud nuttede og smukke.

Arrrrj hvor er de bare søde!!! Bloody Mary’s blik! :inlove:

Åh hende bloody mary … hun er da lige til at spise! :hjerte:

Tak skal I have! Ja, de er søde, selvom de jo ikke ligefrem er ønskekillinger :wink:

Er det nu, jeg skal fortælle, at Bloody Mary er en rigtig puttegris? I sidste uge faldt hun i søvn i min arm, mens hun lå og spandt - og hun startede ellers med at være den største skrighals i kuldet :slight_smile:

Bloody Mary ser ud som hun har fået et par Bloody Marys… Eller fem :høhø:

:hjerte:!!!

:smelter:

Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! :surrender1:

[QUOTE=En forhenværende bruger;1106979]Tak skal I have! Ja, de er søde, selvom de jo ikke ligefrem er ønskekillinger :wink:

Er det nu, jeg skal fortælle, at Bloody Mary er en rigtig puttegris? I sidste uge faldt hun i søvn i min arm, mens hun lå og spandt - og hun startede ellers med at være den største skrighals i kuldet :)[/QUOTE]

Læste kun “Bla bla bla bla - SKRIGHALS - bla bla bla…” Det er nok også meget godt jeg ikke læste mere

Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! Jeg kan ikke lide Bloody Mary! :surrender1:[/QUOTE]

Nej, det kan jeg godt forstå! Sikke en lille linselus! :lovelove:

Øh … plejer man ikke at drikke Bloody Mary :øhmm:

Uff! … de er lækre hele bundtet :wehuu:

Note til mig selv: HUSK stor kuffert til killingenus :muhaha:

Som kat. IV opdrætter og relativt nybagt mor er det vel ikke noget problem for dig :stuck_out_tongue:

De er GODT nok skønne hele bundtet og jeg håber, de får de bedste nye hjem, man kan tænke sig :smiley:

Nemlig :høhø:

Tak Mette! Vi vil i hvert fald gøre vores bedste, for selvom de ikke er ægte, så kravler de jo under huden på en :hjerte: Og det skulle de da også gerne :slight_smile:

Jeg var i øvrigt lige inde og kigge til dem igen, og så kom de alle 4 ud fra deres lille hule med det samme, da jeg satte mig. Jeg tog så lige fat i Mary og svingede hende om på ryggen op på min arm, hvor hun bare lagde sig til at spinde med det samme :hjerte:

Bellatrix kan GODT forberede sig… Der skal møsses !!!

Årh, de små kærlighedsbørn - de er da bare dejlige. :smiley:

Alle fire - men nok især Bloody Mary… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da kaje hvor er de da bare helt fantast skønne :smelter:

Jeg er fuldstændig skudt i Baron Von Stribemis (kan ikke lige huske hans rigtige navn) :wink: Han er bare søøøøøøød :ok: