Det er fandme nogle nuttede bastarder Især Bloody Mary. Hun er farvet akkurat som jeg er helt pjattet med i aftegningerne (i hovedet). Dem når i lige at få solgt inden killingenus - ikk?
Tak skal I have! Ja, de er søde, selvom de jo ikke ligefrem er ønskekillinger
Er det nu, jeg skal fortælle, at Bloody Mary er en rigtig puttegris? I sidste uge faldt hun i søvn i min arm, mens hun lå og spandt - og hun startede ellers med at være den største skrighals i kuldet
[QUOTE=En forhenværende bruger;1106979]Tak skal I have! Ja, de er søde, selvom de jo ikke ligefrem er ønskekillinger
Er det nu, jeg skal fortælle, at Bloody Mary er en rigtig puttegris? I sidste uge faldt hun i søvn i min arm, mens hun lå og spandt - og hun startede ellers med at være den største skrighals i kuldet :)[/QUOTE]
Læste kun “Bla bla bla bla - SKRIGHALS - bla bla bla…” Det er nok også meget godt jeg ikke læste mere
Tak Mette! Vi vil i hvert fald gøre vores bedste, for selvom de ikke er ægte, så kravler de jo under huden på en Og det skulle de da også gerne
Jeg var i øvrigt lige inde og kigge til dem igen, og så kom de alle 4 ud fra deres lille hule med det samme, da jeg satte mig. Jeg tog så lige fat i Mary og svingede hende om på ryggen op på min arm, hvor hun bare lagde sig til at spinde med det samme