Pive, hyle, jamre, klynke

Eller er det Weinen, Klagen, Sorgen, Sagen - Bachs kantate…
Nej, så galt er det ikke :wink: :tihi:
:ups: Jeg vil bare gerne pive lidt over, at jeg stadigvæk er syg. Ja, sådan er det med mig, hvis der er en virus i omløb, så bider den på mig, og den bider hårdt.
På lørdag er det officielt 2 uger siden jeg vågnede og var rigtig syg - og jeg hoster fortsat (lidt) op, pudser næse, og værst: Den der uffa-fornemmelse i kroppen.
Imorgen skulle jeg ellers på et rigtig spændende endagskursus hos min A-kasse. Har virkelig set frem til det. Håber at vågne frisk nok til bad & hårvask og afgang i tide.
De ambitiøsere planer om at nå ærinder både før og efter kurset er jeg nok nødt til at slække på.
Køleskabet er meget tomt efterhånden - selv med mit egern-gen! Og på trods af, at Regitze rykkede ud med en pose basis-indkøb.
De håndkøbsmidler, der hjælper, er også næsten brugt op.
Og jeg har det skiiiiidt, pive pive pive. Måske er det ikke så sært, at jeg er træt, med alt det hosteri. Midt i sidste uge havde jeg et par dage, hvor det gjorde decideret ondt at hoste: Musklerne var sten-ømme af alt det hosteri.

Og jeg vil simpelthen ikke tænke på, at det kunne være blevet til en lungebetændelse denne gang, nej, vel… pive!
Det er “story of my life” med luftvejsinfektioner, og det var meget værre, da jeg var (øre-)barn.
Måske er det derfor, at jeg er så ærke-træt af at være syg igen-igen, og det klør for at ordne dit og dat (senest har jeg gang i at rydde op i mine badeværelseshylder).
Hvis jeg ikke er rask nok til at købe ind imorgen, så må jeg nok jage med en af gutterne - hurra for de gode venner. Men jeg vil hellere selv - jeg mangler dit og dat og alt muligt. Tænk at længes efter at købe ind, det er normalt en hade-opgave.
For slet ikke at tale om, at min altan er fuld af vækst, der bare tigger om nye potter med mere jord at gro i - at jeg har købt frø til både pynt og til kat.
Argh! Møgvirus!
Og jeg gider ihvertfald ikke rende til læge med det: De siger bare, at hvis det ikke har varet mere end 3 uger, så må jeg have tålmodighed. Min halslæge? Klarer ikke hendes tale-vandfald - hun er værre end mig :wink:
Tøffer hen og pudser næse for 117. gang. :thumbdown:

Jeg stemmer i koret :ked::ked::ked:

Jeg har stadig 39 i feber og jeg har bare ikke fået læst alt det jeg burde, det er rigtig rigtig rigtig svært at se det interessante i hvornår f.eks. foreninger må blive støttet af kommunen, når man har fået mandeinfluenzaen - I ved den hvor man er ved at dø. Jeg tror aldrig jeg har haft det SÅ elendigt og jeg skal til eksamen den 7. -what Jeg har været nødt til at droppe at gå efter en tocifret karakter den 11. - heldigvis har min veninde og studiebuddy lovet at terpe intensivt med mig den 9. og 10., så jeg burde ikke dumpe. Men ØV overvejer faktisk at trække og så gå igen og så tage den til august…det kører bare ikke helbredsmæssigt for mig for tiden :ked::ked::ked::ked::ked:

Hvor må det være træls.

Rigtig god bedring til jer begge to :trøste:

God bedring til jer begge to -kramer