Pjevsepigen får nyt hjem

Som der måske er nogle der ved søgte jeg nyt hjem til Pjevs
Idag ringede der en sød pige/kvinde/dame fra Mors der havde set min annonce på nettet om Pjevs.
Men hun har ingen bil så her iaften kører vi til Mors med Pjevs, hvor hun får det dejligt hjem som inde og alenekat.
Og min mavefornemmelse siger go for det denne gang

Men jeg må indrømme mine følelser er meget blandede selvfølgelig er jeg glad for Pjevs vil få et godt hjem,men hold op jeg vil savne hende
Det bliver svært for mig at sige farvel til hende -ked -ked -ked -ked
for hun er så vidunderlig og speciel

stort kram til dig ,fra mig og alle misserne.det skal nok gå, selvom det er hårdt nu, -ked -ked

uha du får lige en super -kramer -kramer -kramer

Puha hvor jeg føler med dig, er klar over hvor svært det.
Men man kan jo desværre komme derud hvor det er det bedste at gøre -ked -ked -ked

Frygter selv når jeg skal op til Anette i morgen og aflevere Inuus, føj hvor er det hårdt… -græd -græd -græd

Stor trøste -kramer herfra.

Tusind tak for krammere allesammen -love -love

Vi er nu kommet hjem fra Mors af og jeg tog afsted igen med en god følelse indeni ,trods alt.
Da vi kom derop tog jeg Pjevs ud af transportkassen og lige snakkede med hende,så viste jeg hende bakken,og man kunne se hvor trykket hun var og bange for om der nu kom nogen og overfaldt hende,men der gik en halv times tid så kunne jeg se hun begyndte at føle sig mere sikker og halen blev løftet og holdningen mere oprejst, -thumbs
Hun fandt også maden og begyndte at spise først forsigtigt og kiggende bagud,men hun følte sig ret hurtigt mere sikker og spiste roligt
så det var dejligt at se [bigloony] [bigloony]

Hun får et nyt navn : Chanell,men for mig vil hun altid være Pjevs -Pjevsepigen