Plads til alle katte

Argh - hvorfor har man ikke plads, tid og råd til alle de katte man gerne vil have?

For 126035 gang sidder jeg og savler over de voksne omplaceringskatte som Musashi har herinde. Jeg vil SÅ gerne have en klassisk perser (bortset fra pelsplejen :høhø:) men ved jo også godt at det ikke bliver de næste 10-20 år…

Så må jeg bare håbe at de stadig findes til den tid! :bebe:

ja - jeg er også DYBT frustretret

jeg så det sæt killinger jeg drømmer om idag… verdens SKØNNESTE skildpadde trunte og hendes kulsorte bror…

jeg var HELT solgt… det var lige de killinger jeg har drømt om… PRÆCIS de killinger

Regitze - Ja, det er bare SÅ uretfærdigt! :venter: :trøste:

[quote=Eife;524956]Argh - hvorfor har man ikke plads, tid og råd til alle de katte man gerne vil have?

For 126035 gang sidder jeg og savler over de voksne omplaceringskatte som Musashi har herinde. Jeg vil SÅ gerne have en klassisk perser (bortset fra pelsplejen :høhø:) men ved jo også godt at det ikke bliver de næste 10-20 år…

Så må jeg bare håbe at de stadig findes til den tid! :bebe:[/quote]

Sidder med sammeproblem. Havde taget dem alle, hvis jeg havde haft pladsen:D

Jeg kan godt følge dig.
Jeg vil bare gerne have en masse hunde:) Men der er jo bare lige at når man bor i en by må man ikke have mere end 4 hunde så jeg er nødttil at flytte på landet om 4år eller sådan noget, for vil op på 6 hunde.

Katte ja det ved jeg ikke med endnu, men kan nemt forstille mig der kommer flere ind med tiden:D

Karen - Mon ikke du også kommer til at lide af INOMC-syndromet som de fleste andre herinde :smiley:

Blunky - Jaah, de er såååååå skønne. Elskede den video af Fionn og de andre i sneen :hjerte:

Suk, det er et klassisk problem…

Jeg har det samme problem som dig Eva. De der klassiske persere her inde… Wauu! De er så flotte!!!

… Deres pels skulle efter sigende heller ikke være så slem at holde som andre racers…

[quote=Eife;524977]Karen - Mon ikke du også kommer til at lide af INOMC-syndromet som de fleste andre herinde :smiley:

Blunky - Jaah, de er såååååå skønne. Elskede den video af Fionn og de andre i sneen :hjerte:[/quote]

Mhhhm!.. Havde virkelig snuppet dem alle, hvis jeg kunne tilbyde dem et ordentlig hjem (tænker mest på pladsen, haven og det lige at have de 500-1000kr ekstra om måneden :smiley: :D) :slight_smile:

[quote=Bamse;524984]Jeg har det samme problem som dig Eva. De der klassiske persere her inde… Wauu! De er så flotte!!!

… Deres pels skulle efter sigende heller ikke være så slem at holde som andre racers…[/quote]

Mener du at klassisk perser skulle have nemmere pels end f.eks. coon eller NFO? :slight_smile:
For det ved jeg ikke helt om jeg tror på… :slight_smile:

Ja, det har jeg hørt… Så håber jeg bare det er rigtigt, da det skulle være min langhårskat engang :slight_smile:

Laina - Det kan man jo håbe. I hvert fald når avlskattene selekteres på det, vil det da hjælpe :smiley:

[quote=Eife;524956]

Så må jeg bare håbe at de stadig findes til den tid! :bebe:[/quote]

Jamen så har vi to det helt samme problem.
Jeg savler også jævnligt over dem…har enddag spurgt manden, hvad han ville sige til, hvis der lige pludselig kom 3 persere hertil.

De er nemlig vildt flotte.

Jeg ville ikke være så bekymret angående pelsen…
Men jeg har også 4 langhåret hunde og 3 ragdolls, så jeg er vant til pelsplejen.

Ak ja, jeg nappede også gerne sådan en klassisk perser til samlingen, samt en Ragdoll og en rødmasket bimse :wehuu: Hvis man bare havde en stor ejendom med masser af plads og en indhegning så misserne kunne komme udenfor… Og hvis man så måske havde en kæreste, som også var lige kattetosset, som en selv? Nej, så ville det nok bare gå helt galt :tihi: :cool:

Jeg er klar til at aftage begge Anabells killinger, alle Fannys og så gerne med et eller flere små britiske lommeure oven i købet :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Desværre er lige netop de killinger nok forlængst vokset op og flyttet hjemmefra, hvis jeg engang skulle få mulighed for at anskaffe flere katte :frowning:

Edit: Plus et par sølvsomalier, som jeg lige kom i tanke om.

Jeg er altså også ved at gå ud af mit gode skind herhjemme.
Naturligvis er der da plads til et par ORI/OLH mere…! Ork… No worries… :S piv og hyl! Jeg-Vil-Ha-Syndrom!

Og helt bestemt også den Whippet/Italienske Mynde jeg går og drømmer om…!!! :juhu:

Hvor svært kan det lige være at vinde et par milioner i Lotto??
Måske jeg burde begynde at spille… :?

Sannela - Jeg har også selv tre langhårede, hvor især den ene kræver en masse ifht pelspleje. Så jeg skulle såmænd sagtens kunne klare pelsplejen. Jeg gider bare ikke rigtig :høhø: I hvert fald ikke nu hvor jeg allerede har tre med for meget pels :smiley:

Camilla - Åh ja, du har ret… Det ville bare ende galt :høhø:

[quote=Eife;524988]Mener du at klassisk perser skulle have nemmere pels end f.eks. coon eller NFO? :slight_smile:
For det ved jeg ikke helt om jeg tror på… :)[/quote]

bare lige for at friste lidt :fløjte: ka ik la vær…

de klassiske persere har slet ikke den pels du kender fra de moderne persere, i forhold til er der minimal pelspleje. hvordan pelsen så er iforhold til maincoon og norsk skal jeg så ikke gøre mig klog på.

men vær du glad for du ikke har oplevet dem live - minella er en rigtig krammebamse/charmetrold

Sådan en klassisk perser måtte også gerne flytte herhjem :hjerte:

Og en Ragdoll…

Og en Birma…

Og en Main Coon…

Og en Norsk skovkat…

Jeg må vist håbe at pædagoger i fremtiden får en kæmpe lønforhøjelse… :tihi:

Bodil - Det er nu også kun langhårede katte og ikke perseren jeg tænker på. Jeg har nemlig slet ikke nogen erfaring med pelsplejen hos den moderne perser :slight_smile:

Det tror jeg gerne, jeg er fuldstændig solgt til Kermit og har været det lææææænge, suk :hjerte: