Hejsa.
Jeg skal i Plantorama i Aalborg på søndag med Dione.
Jeg har netop modtaget mail om at vi tildeles et helt bur hver, grundet meget få tilmeldte.
Det er rigtigt fint, men jeg ejer bare ikke et dobbeltgardin endnu
SÅ… Kære nordjyder/Aalborggensere… skulle der være en der vil låne mig et dobbeltgardin?
XX XX XX XX Jeg leverer det naturligvis tilbage i vasket og strøget tilstand
Øv jeg ikke har set dette noget før, ellers kunne du have lånt mit. Jeg tager desværre bare afsted til Fredericia om et par timer. Jeg ved dog heller ikke om farven passer så godt.
Øv du ku’ jo også ha’ lånt mit det blå… jeg ku’ ha’ smidt det på et tog, men nu er tiden for resten af dagen ved at løbe ud. Stadigvæk, hvis alt andet kikser så send lige en SMS, så må jeg få det med et af aftentogene i dag
Dione og jeg har haft den bedste dag
Men det var spild af godt burgardin, for Dione har siddet på arm 99% af tiden, og jeg undres over hun stadig har pels Hun er klappet, nusset, gramset og beundret fra kl 9 til 15.55
Ja der blev endda spurgt om hun var en kat :klapper. Hvilket jeg dog kunne bekræfte
Jeg kan kun opfordre til at deltage i den event, det er SUPER hyggeligt og Plantorama tager virkeligt godt imod os
[QUOTE=DK Sugieh;922859]Dione og jeg har haft den bedste dag
Men det var spild af godt burgardin, for Dione har siddet på arm 99% af tiden, og jeg undres over hun stadig har pels Hun er klappet, nusset, gramset og beundret fra kl 9 til 15.55
Ja der blev endda spurgt om hun var en kat :klapper. Hvilket jeg dog kunne bekræfte
Jeg kan kun opfordre til at deltage i den event, det er SUPER hyggeligt og Plantorama tager virkeligt godt imod os
FED DAG!
[/QUOTE]
Hun er da også bare superlækker, supersød og alt det der super— man kan komme på.
hvor er hun nuser, en anden gang så smid en PB, havde ikke set tråden og har flere gardiner du kunne låne. Kunne desværre ikke deltage, ikke engang presse et kort beøsg ind i dagens kalender, da vi skulle op og aflevere sønnike på efterskolen. Der var ellers også nogle gode tilbud høre jeg