Plantorama - Dyrenes Dag 2025

Tak :grinning:

Hvad tid er kattene på plads?

9-16/17

1 Synes om

Tak :blush: så kommer vi nok forbi

1 Synes om

Viborg har mange besøgende

Efter 2 timers konstant leg er de gået i hi, for at sove

15 Synes om

De virkede også til at have en fest med al den opmærksomhed :tihi:
Dejligt de kunne finde plads i teltet alle tre :hjerte:

3 Synes om

Det kunne de, da de blev trætte nok og h erken drillepinde elker andet kunne lokke dem frem.

Ca kl 14.30 gik jeg i bilen for at hente en transsporttaske til Tikka, der var hun så træt og overstimuleret at hun sagde klart fra ved at sætte en tand i min tommeltot (uden at bide)

5 Synes om

Jeg tror uden overdrivelse, at der har været 200 mennesker og kæle for Idgie. Hun har naturligvis fået pauser i løbet af dagen, men dem der kan huske Ulla i Herning, sådan har hun brølet det meste af dagen :smile: Hun er simpelthen en selskabspapegøje :face_with_hand_over_mouth: Jeg har ikke rigtigt fået taget billeder, men en af de andre fangede 100% hendes show off :crazy_face:

18 Synes om

Guliver frøs meget idag, så han har leget skildpadde under hans nuller put.
Men han kom da frem til sidst :slightly_smiling_face:

16 Synes om

Ja der var piv koldt for dem med ikke så meget pels. Jeg havde taget et uldtæppe med, som sturdi en stod på. Et varmereflekterende tæppe i bunden og så huler og ekstra tæpper.

3 Synes om

Jeg havde også de varmeisolerende måtter i sturdien så der ikke trak kulde op

1 Synes om

Hun var virkelig også på med leg, da vi var forbi så jeg forstår hun blev træt, men sikke dygtig hun er at sige tydeligt fra når nok er nok uden at være for voldsom :smiley:

3 Synes om

Hillerød var en røvkedelig oplevelse denne gang, og hende der skulle komme med to katte, foruden et dværg æsel og en stor frø, måtte blive hjemme fordi kattene (sådan som jeg forstod det), var blevet syge. Jaja jeg kom da lidt ud af huset, men havde ærligt talt hellere blevet hjemme og hygget med min veninde, i stedet for at tage i Plantorama.

6 Synes om

Jeg hilste på en masse katte i Vallensbæk. Fik også nusset / holdt en gekko og nusset lidt med en slange (aner ikke hvilken men de var fascinerende)

8 Synes om

Det var hyggeligt, du kom forbi :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Det var rigtig hyggeligt i Vallensbæk og jeg fik snakket med en del og nulret katte :heart_eyes::heart: Jeg synes, der var lidt koldt, så jeg håber alle kunne holde varmen.

4 Synes om

En af medarbejderne i Aalborg fik et ok billede af brøleren :wink:

17 Synes om

Smukkeste brøleabe nogensinde :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 Synes om

Helt enig, men tilgængæld, så kom Silver frem og ville snakke med puplikum.
Fauna var bare på med nogle korte hvil indimellem, og hun senere på dagen forsøgte hun ihærdigt at slippe forbi os, så hun kunne gå på opdagelse, selv hundene var hun ligeglad med

8 Synes om

Vi havde et virkelig super fremmøde i Viborg, hvor der var gjort meget ud af det med mange spændende stande og rigtig, rigtig mange besøgende.

Jeg tog mest video, men mine to blev nusset meget og der var mange gode snakke om katte og hvad en europé var for noget.
Og som bonus kiggede hele to hold af killingekøbere forbi (en familie med en på 1 år og 1 på 10 år), skønt med opdateringer om dem. Og et par stykker der følger min FB gruppe kiggede også forbi for at møde katte :smiley_cat:

14 Synes om