Søndag d. 09 februar er det igen Dyrenes Dag 2025 hos Plantorama. Jeg har tidligere været afsted og mødt mange dejlige katte, og andre skønne dyr, nåja og flere mennesker her fra kattegale.
Overvejede om jeg skulle afsted i år, men for mig ser det ud til at der nu kommer færre dyr end før, i hvert fald i Hillerød, til gengæld er der nok kommet flere dyreforeninger og aktiviteter til, men ja, jeg vil jo egentlig bare gerne afsted og nusse en masse dejlige dyr. Ringede til Plantorama, og de kunne ikke fortælle ret meget, så det bedste jeg har at gå efter, er det Plantorama Hillerød har slået op på facebook.
" Velkommen til Dyrenes Dag 2025 hos Plantorama Hillerød!
Tag hele familien med til en spændende begivenhed, hvor både børn og voksne kan komme tættere på dyrene.
Mød forskellige dyrearter, få tips fra eksperter, og oplev en dag, der hylder vores firbenede venner!
Dato: 9. Februar 2025
Sted: Plantorama Hillerød
Dagens besøgende
Naja med en Amerikansk miniature hest
Elena med 4 schnauzere
Mathilde med forskellige hamstere
Puk med et dværg æsel, to nøgne katte og en stor frø
Danmarks Jægerforbund for gravsøgende hunde, med jagt hunde og en rævegrav
Egedal fugleforening
Marsvine forening
Kaninværnet
Vi glæder os til at at fejre dyrene sammen med jer! "
Er der nogen af jer som har været afsted gennem mange år, og kan bekræfte eller afkræftet om jeg har ret i min opfattelse af der er færre dyr nu end før, som man kan komme til at nusse/røre? Så vidt jeg kan se, kommer der kun to katte.
Og er der nogen af jer der deltager i Hillerød?
Ps. kunne godt se ud som om Hillerød er et af de steder der får færreste dyr på besøg.