Mette - Ej hvor pudsigt!
Haha - fik totalt grineflip over den med “Gunnar-hunden” - tør slet ikke tænke på, hvordan jeg havde reageret, hvis jeg havde været til stede :klapper:
[QUOTE=Mette Mejdahl;792155]Dagens “griner” var, da der kom en dame gående med sin Bulldog (eller Boston terrier?!) og Susanne og jeg siger - “Se der kommer en Gunnar-hund”… og damen ser underligt på os og svarer; “Ja, han hedder Gunnar!”
Jeg er ikke helt klar over om hun synes det var en ros, da hun kiggede ind til SW’s Gunnar - men hun sagde i al fald at han var sød
/Mette[/QUOTE]
Jeg tror - måske - det var en Boston terrier, men vi kalder alle den slags hunde inkl. mops for “Gunnar-hunde”, fordi de ligner lidt i udtryk og ofte også med det lidt skælmske blik. At den så ligefrem hed Gunnar, ja det var nærmest helt surrealistisk
VH
Susanne
Tak for kigget - Jeg kan se, og læse, at I også har haft en hyggelig og sjov dag :juhu:
Det tror jeg vi havde allesammen, i alle afdelinger Jeg håber, at vi kan få lov at komme med igen næste år til Dyrenes Dag - vi stiller i hvert fald gerne op igen.
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;792307]Det tror jeg vi havde allesammen, i alle afdelinger Jeg håber, at vi kan få lov at komme med igen næste år til Dyrenes Dag - vi stiller i hvert fald gerne op igen.
VH
Susanne[/QUOTE]
Ham der stod for arrangementet i vores lød i hvert fald meget positiv ifht at vi kunne komme igen
Og hende vi havde i Sønderborg var selv gammel udstiller - hun var også meget positiv, og havde iøvrigt fuldstændigt check på alle vores behov - bl.a. rigtige borde så burene stod sikkert og så der var plads til at stille alt vores habengut ind under, hun sørgede for grus til alle bakkerne og ikke mindst en lille affaldscontainer så vi var i stand til at rydde pænt op efter os, da vi pakkede sammen - det var bare SÅ fedt at møde hende Og rundstykker og sandwiches var der, vi følte os rigtigt velkomne
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;792313]Og hende vi havde i Sønderborg var selv gammel udstiller - hun var også meget positiv, og havde iøvrigt fuldstændigt check på alle vores behov - bl.a. rigtige borde så burene stod sikkert og så der var plads til at stille alt vores habengut ind under, hun sørgede for grus til alle bakkerne og ikke mindst en lille affaldscontainer så vi var i stand til at rydde pænt op efter os, da vi pakkede sammen - det var bare SÅ fedt at møde hende Og rundstykker og sandwiches var der, vi følte os rigtigt velkomne
VH
Susanne[/QUOTE]
Det var også vores menu på dagen.
Vi havde selv grus med, men de stillede også pænt en stor affaldsspand op da vi spurgte (gruset tog vi vist bare alle med hjem igen), og bordene var sådan nogle til at gro ting på (planteborde), men de var en rigtig god højde for børn og os, når vi sad ned Så det var meget ideelt til lejligheden…
Og så stod vi også ude i deres fiske/dambasin afdeling, så vi var ret adskilt fra hundene. Eneste lidt trælse var at et eller andet anlæg derude støjede en del, og en enkelt af kattene ikke synes det var det fedeste
Det ser hyggeligt ud og dejligt i havde en god dag
Sikke hyggeligt I har haft det.
Sikke nogle lækre billeder, det ser ud til at i havde en rigtig hyggelig dag
Forresten, hvem er den blå Brite på næstsidste billede?
Ja vi havde også en super hyggelig dag i vejle. Koldt men hyggeligt. En masse nuser og ja jeg har haf besøg af mulig killinge køber allerede
Super service de ydede og hold da op man kunne købe sig fattig hehe godt manden ikke var med.