Helt nede i Sønderborg var vi ikke så mange udstillere - vi havde 7 bure, og der var masser af publikummer til at se på katte i løbet af dagen. Vi havde følgende racer med: Birma (åbenbart et 2-hovedet eksemplar!), exotic (hvis der havde været afstemning om publikumsfavoritten, så havde Gunnar helt klart vundet!!), europe, seychellois, orientaler, peterbald, briter og maine coon.
Vi sluttede kl. 17,00, pakkede sammen og dror nordpå. Endelig kl. 20,30 var vi færdige med at sætte bure på plads i garagen og havde afleveret traileren på Shell igen, så det blev en lang dag - men hyggelig
VH
Susanne
Nææ, der er jo ham den lækre Gunnar. Og som sædvanlig ser han total cool og afslappet ud. Det ser ud til at have været en hyggelig dag.
Åhhh Gunnar
(pssst… han ville være liiiiige noget for de to madammer her hjemme
)
Jeg undlod at tage til Sønderborg, for jeg er bare så misundelig på dem, der fik lov til at udstille deres misser der
Og jeg har kun en spytklat til Sdbg.
Hvor ser det hyggeligt ud der osse. Og sikke et flot banner! Hvorfor havde vi ikke sådan et?!
Og Nååårh Kronkemand!
Hvorfor er der næsten ingen burgardiner? Man kan selvfølgelig se kattene fra to sider så, men … i al fald i Århus/Egå var der pænt koldt… trak det ikke?
Det havde jeg af en eller anden grund slet ikke fået med, så var jeg og manden kommet, der er jo ikke langt til Sønderborg herfra, skønne misser, tak for billederne.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;791808]Hvor ser det hyggeligt ud der osse. Og sikke et flot banner! Hvorfor havde vi ikke sådan et?!
[/quote]
Fordi vi kun har 4 stk, og de blev fordelt lidt tilfældigt
Hvorfor er der næsten ingen burgardiner? Man kan selvfølgelig se kattene fra to sider så, men … i al fald i Århus/Egå var der pænt koldt… trak det ikke?
Mine er jo vante til at udstille i Tyskland, hvor de står i ringe, så mine er vante til kun at have gardiner i siderne. Jo, der var lidt køligt, men for en kat med pels var temperaturen fin nok. Ikke at det ændrer på “de langhaledes” adfærdsmønstre, de putter jo i bunke uanset hvad
VH
Susanne
Det var bare en rigtig hyggelig dag
Jeg var afsted uden kat (Susanne og Mette sagde, jeg skulle komme:p), og pyha, det tror jeg, mine misser var glade for. De ville slet ikke have brudt sig om, at så mange fremmede skulle røre ved dem. For jeg skal da love for, der blev nusset igennem hele dagen. Jeg er sikker på, Kronk er tættere på rigtigt hårløs nu:høhø:
Og jeg fik brugt lidt tid på at hækle på “noget” til Britas hittemissestand:thumbup:
Nå ja, og så fik vi jo spist en masse kage. Ham Claus bager en killer-blåbærmuffin! Chokoladekagen var også rigtig god:savle:
Venligst
Dorthe
Dejlige billeder, det ser ud til at have været en god dag
Og ingen tvivl om det, for Gunnar er i den grad damernes ven Faktisk syntes Vega at det var lidt skod sådan at skulle være i bur med 2 af sidste års killinger - først da hun ud på eftermiddagen kom ud og gå lidt foran burene og fik øje på Gunnar inde ved siden af OG fik lov at komme ind til ham, blev det til en god dag
Alle elsker Gunnar, og han havde en fin dag hvor han fik talt med rigtigt mange publikummer. De fleste af dem glemte faktisk alt om fordomme om at fladsnuder hverken kan spise selv eller trække vejret selv, men syntes derimod at han da bare var den fineste Garfield kat
VH
Susanne
Og et PS: Faktisk hedder Gunnar på stamtavlen Golden Nugget - Guldklump - og det er han i den grad også, også selv om han aldrig har vundet en ski´ udover folks hjerter i hele sit liv
Jeg er nu altså ret så vild med Gunnars mor i stedet Men hun gjorde altså også sit for at charme mig, sidst jeg var hjemme hos jer…
Det ser også ud til I har haft en rigtig hyggelig dag
Det havde vi bestemt i Odense på trods af, at jeg frøs rigtig meget
Gunnar - det er ham cremebollen, eller hva’…?
Yup
[QUOTE=galath;792061]Gunnar - det er ham cremebollen, eller hva’…?[/QUOTE]Gunnar er ham den lækre Perser.
Dejlige billeder - og man skal altså ikke undervurdere effekten af den slags “udstillinger” som en god reklame for at få kat.
Exotic, Maibritt - Gunner er Exo.
[QUOTE=FinnFrode;792071]Exotic, Maibritt - Gunner er Exo. :)[/QUOTE]I know. Han er en fin Perser Exotic med en stor personlighed. :høhø:
Faktisk hedder racen bare exotic Men stor personlighed, det har han
Ja det var bestemt en rigtig rigtig god dag!
Det hele var super velorganiseret og folkene rigtig søde og hjælpsomme!
Claus’ kager var mmm bare SÅ gode og jeg vil give Dorthe ret i at de der Blåbærmuffins bare var virkelig lækre!!
Misserne tog det hele i stiv pote og sjældent er de blevet nusset og rost SÅ meget!
Jeg tror bestemt at Sønderjyderne er til “ekstremerne”, for hold op hvor var de glade for Gunnar og Kronk!
Jo det var køligt, men så kan man jo lære at tage ordentligt tøj på
Jeg købte en ny hule til misserne, som killingerne synes var alletiders (den de ligger i på billedet) - og ja… kom også til at købe 4 Guppyer (men de var altså fine!).
Dagens “griner” var, da der kom en dame gående med sin Bulldog (eller Boston terrier?!) og Susanne og jeg siger - “Se der kommer en Gunnar-hund”… og damen ser underligt på os og svarer; “Ja, han hedder Gunnar!”
Jeg er ikke helt klar over om hun synes det var en ros, da hun kiggede ind til SW’s Gunnar - men hun sagde i al fald at han var sød
/Mette