Plantorama racefremvisning d. 11. februar 2018

Den 11. februar holder JYRAK i forbindelse med Dyrenes Dag i Plantorama racefremvisning. Det sker i de af Plantoramas butikker som har en dyreafdeling.

Hvis man har lyst til at deltage som udstiller, så meld gerne til hos nedenstående tovholdere. Det er dog et krav at man er medlem af JYRAK, Sjælland er dog undtaget.
Da det er en RACEkattefremvisning, skal det være racekatte.

Aalborg: Laust - [email protected]
Viborg: Tanja - [email protected]
Randers: Kamilla – [email protected]
Egå: Birgit – [email protected]
Horsens: Tina - [email protected]
Vejle: Simone – [email protected]
Sønderborg: Marianne - [email protected]
Odense: Sonja - [email protected]
Hillerød: Anette - [email protected]
Vallensbæk: Camilla - [email protected]

Vel mødt!

9 Synes om

Jaah, nu inviterede Pia jo lige til 30 års fødselsdag dagen inden, hmm…

det må du undskylde :see_no_evil:

jeg kommer desværre ikke selv med i år, selvom det ellers kunne have været en hyggelig måde at bruge sin fødselsdag… men familien har ligesom lagt beslag på mig fra søndag middagstid :ups:

Ja beklager meget, det er jo Plantorama som sætter datoen og inviterer. Og jeg er desværre lidt selvskreven som deltager :wink::blush:

Jeg ser frem til endnu en hyggelig dag i Plantorama Vallensbæk :slight_smile:
Vi vil gerne kunne fremvise så mange racer som muligt. Pt har vi KOR, EUR, PER, SBI. Det kunne være godt med NFO og MCO også…
Det vigtigste ved en fremvisning er, at kattene er glade for mennesker - skønhedsfejl ift standarden er underordnede. Man skal være klar til at svare på alle mulige slags katterelevante spørgsmål stillet af nysgerrige publikummer med eller uden kat derhjemme.
Vel mødt til en hyggelig dag! :slight_smile:

4 Synes om

Er der nogen der ved om der kommer nogen Selkirk Rex i enten Randers eller Århus?
Har en veninde der er forelsket :heart:

Det tror jeg desværre ikke at der gør. Hvis der gør, så skal jeg nok lige nævne det her i tråden :blush:

1 Synes om

Der er ikke så mange af den race i Danmark. Men som jeg læser dommerfordelingen er der tilmeldt mindst 4 på lørdag og mindst 3 søndag i Nørresundby.

2 Synes om

@Katho, tak :grin:
@Andreas, det er jeg klar over, men tak for info om udstillingen, det er desværre alt for langt for hende at tage.
Vi må vente og se om der måske kommer nogen til plantorama, måske @tzari, hvor er det hun bor?

Jeg overvejer stærkt odense nu det ikke er samtidig med tyskshow i år.
Jeg kommer med til nørre sundby her i weekend med divaen tsarina.
Jeg bor i stenstrup på sydfyn, hun er velkommen til at kikke forbi har pt 4 srl og en sr.
@HeroldDesign

1 Synes om

Tak for invitationen, jeg skal sige det videre :heart_eyes:

Tja, set her fra Hadsund er Aarhus, Randers og Aalborg samme sag. Det er bare nærmeste større by; 1/2 - 1 time væk. Den indstilling er vi nødt til at have. Ellers kom vi aldrig nogen steder.

Der er mindre end 1 time mellem Randers og Aalborg, uanset om det er i tog eller bil.

1 Synes om

Jeg har tilmeldt mig i Viborg, så nu håber jeg bare at ryggen også er enig med mig :slight_smile:

Hvis der er nogen der sidder og læser med og tænker " hmm jaaa det kunne være sjovt, men jeg ved jo ikke…’ - glem bare alle forbehold!! :slight_smile:

Der er altid nogen erfarne udstillere med som gerne hjælper, hvis et publikum stiller et spørgsmål man ikke lige selv kan svare på. Vi hjælper alle hinanden.

Vi har nok burgardiner at låne ud af, så alle skal nok få fine pyntede bure. Så har du ikke selv gardiner, så finder vi en løsning.

Er du killingekøber og bare drømmer om at vise og snakke om dit vidunder, så meld dig. Plantorama publikum er venlige og hyggelige og vil hellere end gerne snakke :slight_smile:

Er du i tvivl om det er noget for dig, så er der kun to ting at gøre; spørge (her eller send en email til [email protected]) eller endnu bedre melde dig til :stuck_out_tongue:

Glæder mig til at se nye og gamle :muhaha: ansigter.

4 Synes om

@Andreas, nu bor hverken hun eller jeg i Hadsund. Der er 1.t og 40 min til Nørresundby her fra Grenå og med ét lille barn og én handicappet dreng så er det altså lang tid for os.

1 Synes om

Haha, det skal du jo da ikke beklage! Bare mig der lige funderer om jeg kan kombinere de to, eller hvad jeg lige finder ud af :hoho:

Hehe, når der står SRS 4 lørdag og SRL 3 søndag så er det ikke antal, men farvegruppe der angives :slight_smile:

Hehehe, jeg talte antallet af farvegrupper med SRS og SRL. Og jeg brugte ordet “mindst”, idet der kan være flere katte i nogle af farvegrupperne. :grin::grin:

Haha! Jeg havde kun spottet en SRS/SRL hver dag og det var netop i de tal så hut jeg viskede. Jeg skulle have tjekket efter :hoho:

Jeg tog da for givet at du og dine stribe misser lom til Egå. Hvis du går der ud, kan vinterkulden vække dig :grin: