Plejekillingerne fra i sommers (MANGE BILLEDER!)

Nu må det være på tide at i får mine plejemislinger fra i sommers at se - selvfølgelig lige med en kort into…

I sommers kom jeg sådan til at savne at have kat - så jeg bestemte mig for at ringe til Inges Kattehjem og melde mig som plejefamilie :rock: Og sørme så om der ikke sad en mormis med hende 4 egne killinger på en uges tid + en lillebitte bonuskilling på et par dage som manglede en god plejemor :smiley:

Så mig afsted samme eftermiddag i bus, med min søster (pak’æslet) på slæb, for at hente misserne + kattebakke, grus, mad, putteseng osv… Et besøg på IK i Glostrup og en taxatur senere stod jeg så med mine deeejlige plejekatte som skulle bo hos mig i 12 uger :wehuu:

Og hvor var det bare dejligt at have killinger igen (igen fordi jeg i 2007 fandt jeg to små efterladte killinger på 4 uger som jeg opflaskede - med stor succes)

Og NU kommer så en masse billeder :smiley:

Her var vi lige ankommet og havde fået installeret misserne på badeværelset :hjerte:

Efter en uge åbnede den mindste (Bullerpigen) øjnene - hun blev mit lille hjertebarn lige fra starten fordi hun var den mindste og var indleveret på kattehjemmet helt alene.

De største blev hurtigt store nok til at gå på opdagelse i stuen…

Buller var dog stadig et lille skravl…

Putte kan man også - lige midt på stuegulvet

Somme tider var det umuligt at sidde og læse reklamer - missemor Kylie syntes at sofabordet var det bedste sted når killingerne skulle have en hyggetår…

Buller var stadig på ren mælke-diæt og jeg måtte supplere med modermælks-erstatning, da Kylie ikke rigtig kunne finde ud af at Buller var en uges tid mindre end de andre…

Der puttes i vindueskarmen :inlove:

Mulan var en rigtig smuksak… og hun vidste det godt!

Buller blev også større

Cassiopeia-drengen (Ja, altså… det var ikke lige til at se at han var en han da de fik navne :tihi:) var glad for at få besøg af min mor

Og så fandt de vej til sengen - det var noget SÅ hyggeligt med 5 killinger til puttetid i sengen om aftenen

De havde ikke helt forstået pointen med kattegræs :tihi: Men det var vidst GODT at sove i…

Fælles-putning på bordet med plejemor’s vasketøj… tsk tsk tsk… :venter:

Transportkassen blev afprøvet af Mulan og Cassiopeia-drengen

Da killingerne skulle tilbage på kattehjemmet valgte jeg at beholde min lille Buller-pige - hun er en rigtig ballademager og er i dag 6 mrd. gammel.
Billedet er fra da hun var 4 mrd…

Og det var så billed-serien om mine skønne plejekillinger :hjerte:

Masser af kæmpe kattekram fra Tanja og Bullerpigen

Hvor er det dejligt, at der findes nogle der tager plejekatte ind (ja dem er der vist et par stykker af herinde på KG). Men de var da bare noget så fine!
-og sikke da en cutipie du valgte at beholde!

Sikken dejlig fortælling og skønne billeder af alle de dejlige katte :hjerte:

Tillykke med Bulle-pigen - nogen katte kravler bare helt ind under huden på dig og så må den selvfølgelig blive :thumbup:

Årh altså, der er da ikke noget så dejligt, som sådan en stak killinger sammen med deres mor :wehuu:

Åh tak for historien og ikke mindst billederne, det varmer mit hjerte at se den lille familie vokse op i så gode omgivelser og se den kærlighed de både modtager og giver. Uh mit hjerte smelter, tak for du ville gøre dette store arbejde som det er, selv om der også er store glæder ved det

En dejlig historie… :slight_smile:

Hvor er de søde :hjerte:

Dejligt at høre sådan en god historie :smiley:

En skøn historie med nogle skønne katte.:hjerte: Du fortjener stor ros for, at du gav dem en chance i livet.:thumbup:

Og tillykke med Bullerpigen:flag: - sådan en lille efternøler var jeg nok også blevet fristet af, hvis det var herhjemme. :smiley:

Tak for historien og de dejlige billeder. Dejligt at I plejemødre findes derude og hjælper alle de misser som I gør :hjerte:
Mvh
Yvonne

SKØN serie!!! og hvor er det skønt at der er nogen der har ovrerskud til at være plejefamilier - det er så dejlig læsning!!

Hvor er i altså bare søde allesammen - det er jo lige så man rødmer… :inlove:

Hvor er de skønne allesammen ! Dejligt mere flere som gider gøre et forskel for missemødre og misseunger…

Sikke dejlige billeder og en skøn historie :hjerte: Tillykke med den lille Bulder-pige. Både hun og resten af hendes misse familie er dejlige :hjerte:

Haha … havde forlængst regnet ud, inden jeg nåede ned i bunden af dit indlæg, at du havde beholdt Buller-pigen :smiley:
Det kunne jeg også have fundet på …

Lækre mislinger :inlove:

Nååårh nogle dejlige billeder af skønne “plejekillinger” der har fået en dejlig :thumbup: start på livet

Knus fra Cats og Conni

Sikke nogle dejlige foto af plejemisserne :hjerte:
Jeg kan godt forstå at du har beholdt den skønne lille missepige :hjerte:

Ih hvor er de skønne allesammen. Jeg violle ha’ haft mere end svært ved at aflevere nogen af dem :ked: De er jo dejlige allesammen. Men ja, nogen kravler bare dybere ind under huden på én end andre :smiley:

Tillykke med din dejlige lille Bullerpige :hjerte: