Plejekillingerne

I går hentede jeg mine tre plejebørn hos IK. De er så bittesmå! Jeg har aldrig været tæt på så små katte, så jeg er hele tiden bange for, at de går i stykker. Fordi de er så bittesmå skal jeg vaske dem bagi når de har været på bakken, og jeg er så bange for at være for hård! Nå, men jeg lærer det nok :slight_smile:

Da vi kom hjem, fik de voksne lov til at se dem i kassen. De voksne var meget interesserede, og der var ikke et hvæs fra deres side. Killingerne hvæste lidt, men det er nok også lidt skræmmende med 4 ukendte katte.

Killingerne blev installeret i et værelse og kom straks ud af kassen. De begyndte straks at lege, og de spiste og gik på bakken efter kort tid, så jeg var en glad plejemor :slight_smile:

Killingerne er meget kælne og de kommer og ligger hos mig, når de eikke leger, så det er i hvert fald ikke vildkatte. Jeg bliver så vred når jeg tænker, at nogen har kunnet forladedem MIDT på en vej i Ganløse. Hvad slags “menneske” er man så? :mad:

Her er de så:

Her er de, mine unger

Denne fine lille fyr hedder Raphael

Michelangelo

Leonardo

Skægt som et rum ligner et bombet lokum på 5 minutter, når man har sådan nogle små nogen.
Jeg har selv valgt deres navne - Ingrid: tak for inspiration

Jeg er sikker på, de bliver nogen rigtig gode små ninja turtles :smiley:

Hvor er de søde, nuttede kære og lige til at spise. :hjerte:

Er du helt sikker på, at Raphael ikke er en Raphaella…på min PC ligner h*n en tortie. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1185425]Hvor er de søde, nuttede kære og lige til at spise. :hjerte:

Er du helt sikker på, at Raphael ikke er en Raphaella…på min PC ligner h*n en tortie. :-)[/QUOTE]
Hos Ik siger de, at de er drenge

Det kan man ikke altid regne med. Mange killinger gennemgår et kønsskifte, bare se Låwise’s Hildi. :smiley:

På det sidste billede hvor yndigheden ligger på dine lår, er det på min PC en tortie.

Prøv at tage numsebilleder…

De er godt nok søde, og vildt dygtige til at spise…:ok:

[QUOTE=Sim-Sim;1185432]Det kan man ikke altid regne med. Mange killinger gennemgår et kønsskifte, bare se Låwise’s Hildi. :smiley:

På det sidste billede hvor yndigheden ligger på dine lår, er det på min PC en tortie.

Prøv at tage numsebilleder…[/QUOTE]

Hehe jeg skal nok prøve, men når de ikke sover, er de som en sæk lopper :slight_smile:

Både Raphael og Michelangelo skal have tørret numse, så det er ikke altid det ser så lækkert ud, for de har heller ikke tid til at lade mig vaske dem :høhø:

Berit, den er god nok - Raphaels bagdel ser ud som de andres. Der er den der lille tut ved tissemandeneeeeeeeeee (killing på tastatur…)

ok…så skal jeg have indstillet farverne rigtigt på min PC, så jeg ikke ser tortier allevegne :smiley:

Hvor er de da nogle bedårende små terrorister :hjerte: