Pletter for øjnene :-)

De store er 4 uger… imorgen må det være. Og idag fik de sit første måltid, lidt kyllingekød i små bitte bidder. Det gled ned med stor fornøjelse :slight_smile: De vokser som ukrudt, de tonser allerede rundt! Når jeg sammenligner med birmakillinger, så er de korthårede allerede i 4 ugers alderen en hel uge foran bimsekillinger i udvikling! Når de er 5 uger plejer de stort set at kunne alting selv, og mangler bare at vokse sig store og fine inden de kan flytte hjemmefra - det går SÅ stærkt med dem!
Vi er nået frem tilen fin løsning med alle killinger i “campingvognen” - en stor kasse af den slags man stiller bag i sin bil. Kanten er så lav at de 2 racerbiler her selv kan komme ud og ind efter lyst og behov, og stadig så tilpas “huleagtig” at alle 3 mødre synes den er fin til fælles børnepasning. Skal nok prøve at få lavet nogle billeder fra “campingpladsen” en af dagene :slight_smile:
VH
Susanne

De billeder vil jeg glæder mig til at se :slight_smile:

Nååhhrr, hvor ser det bare skønt ud - sikke nogle dejlige små. :wehuu: Stort tillykke med dem!!

Hvor hyggeligt med sådan en stor ‘integreret institution’ :slight_smile:

Nå, her er så dugfriske billeder af de små med de mange prikker:

Alle har i løbet af weekenden åbnet øjnene. De er også flyttet til den modsatte side af soveværelset. Og det er de fordi mormor Daffe og bimse-Independence Day synes det var tiden at de større killinger flyttede side. Og så måtte Vega og hendes 5 jo med, fordi Independence Day blev ved med at hente bare lige en enkelt af de små hele tiden - en birmamor kan jo som bekendt ikke have for mange børn :høhø::høhø::høhø:
VH
Susanne

Hvor er de blevet store og fine.:hjerte: Og den dejlige Vega ligger stadig og vrider sig. :slight_smile:

Ja, hun eeeeelsker sine børn, og den lille bimsekilling og de 2 korthårsbanditter med hvidt - hun er så glad for dem allesammen :slight_smile:
VH
Susanne

Skønne, skønne billeder :wehuu: