Pletter for øjnene :-)

Vores start med Europe var lang, sej og ikke så let. Men pludselig har vi 4 generationer i huset :slight_smile: For i formiddags berigede Vega vores liv med hele 5 killinger i sit første kuld! Jeg er jo mest til klassisk tabby, indrømmet - men som opdrætter har man ikke råd til at være kræsen, sund og rask er i virkeligheden det eneste relevante. Så vi glæder os over at se pletter for øjnene - 1 blå spottet, 3 sortspottet og 1 sort sølv spottet. Køn? Ja, meget endda :høhø: Da Vega endnu ikke er blevet til en tøjte som sin mor, så får disse her skam ligefrem en fin stamtavle hen ad vejen!:ok:
Det var en rigtig familiebegivenhed - Vegas mor Daffe bistod med råd og dåd, og veninden Independence Day (birma!) var lige så hjælpsom. Daffes 2 killinger, Benny og Bodil Kjær, er nu 3½ uge, og Independence Days enlige barn, Cup Cake, er 15 dage gammel. JEG synes vi burde have lidt fordeling i forskellige fødekasser, men jeg er blevet instrueret af Daffe om at det behøver jeg aldeles ikke bekymre mig om! Hvis liiiiige jeg vil blande mig udenom, så skal de nok selv klare det! Så jeg nøjes med at kigge (100 gange om dagen!) og nyde synet af de sammenbragte børn.
VH
Susanne

:wehuu:

Tillykke med dem :slight_smile:

Åh, hvor hyggeligt! :hjerte: Ja, de skal nok selv bestemme, hvordan de vil have vuggestuen indrettet. :tihi:

Det er jo ren harmonia i kassen, skønne billeder :slight_smile:
Og et stort tillykke med de små pletter:hjertehop::flag::hjertehop:

Tillykke med dem, hvor ser de dejlige ud :hjerte:

Hold da op hvor er de lækre, Susanne. :hjertehop: Der bliver med garanti killingefræs i hele hytten i Horsens, når de bliver ældre. :juhu: Tillykke med dem!

Sikke dog et mylder… :smiley: Stort tillykke med dem. :flag::fløde1::flag:

Årh hvor er det sødt. :wehuu:

Nårh smukke små pus :inlove:

Der findes med garanti mange måder at amme på…hermed lige en ny :rock:
NUI hvor er de fine :wehuu:

Øj, hvor er de lækre :wehuu:

Tillykke med dem :thumbup:

UHa de er lækre - til lykke med dem

Utrolig stilling - og hun lurer lige lidt ud af øjenkrogen, hvad de laver… :smiley:

nårhhhhhhhhhhhhhhhhh…hvor ser det bare hygsomt ud…tillykke med de små

Nuiiii hvor er de nuser :hjerte:

Wow - Sikke nogen skønne smuklinger :hjerte:

Sikke smukke Oldebørn jeg har fået mig S

Vega er da bare en super mormis - men med den mor, så kan hun heller ikke blive andet :slight_smile:

Amme stilen :tihi: Den er vidst også en familiesvaghed:

Vegas mormor med Vegas “Onkel”:

Og Vegas 1/2 moster (Min Mille) med sine børn:

Endnu engang Stort tillykke med de 5 små skønne Plethyæner :slight_smile:

/Mette

Nuuuuuuuuuuuuurh! Hvor er de små og fine og kære! :inlove:

Ja, hvad du vil med de pletter ved jeg ikke, men bedårende er de nu altså alligevel :hjerte:
Godt at der da er en i familien der ikke er en tøjte :høhø:

Hvor er det bare typisk. Katte er altså “gummidyr” og kan ligge og nyde livet i det mest utrolige stillinger. Så må børnene jo bare “bjergbestige” mor :klapper:

Teresa