Pletterne er blevet 3 uger

Killing 2 har da de yndigste, små, flerfarvede trædepuder og en bedårende lille næsetip :hjerte:

HOLD NU KAJE DE ER NUTTEDE! :wehuu:

Altså… det er går fuldstændigt hen over hovedet på mig at du havde fået killinger… jeg vidst faktisk ikke engang at I ventede jer…! :ups:

Men hold nu k**t hvor ér de kære!!
Jeg er nu ellers ikke til rød… men Nr. 3. er fisme godt nok SØD! :inlove:

Et forsinket Tillykke - og ehm… velkommen i familien med Upsepéer… :wink:

/Mette

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøj :wehuu: De er godt nok søde allesammen :hjerte:

Det har hun… Er helt vild med den lille næse der :inlove:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1134254]HOLD NU KAJE DE ER NUTTEDE! :wehuu:

Altså… det er går fuldstændigt hen over hovedet på mig at du havde fået killinger… jeg vidst faktisk ikke engang at I ventede jer…! :ups:

Men hold nu k**t hvor ér de kære!!
Jeg er nu ellers ikke til rød… men Nr. 3. er fisme godt nok SØD! :inlove:

Et forsinket Tillykke - og ehm… velkommen i familien med Upsepéer… :wink:

/Mette[/QUOTE]

Haha, tak tak… Dog en familie jeg havde håbet ikke at blive en del af, må jeg indrømme :muhaha:
Meen, nu de er, så bliver de nydt mindst lige så meget som havde de været européer :hjerte:

Tak :smiley:

Og så var Pia (og Charlie) lige på besøg i mandags, hvor Pia knipsede et par billeder af dem

Prøv lige at se nogle fine pletter :smiley: (Eller øhm… De er vist pænere på den anden side :tihi:)

Hvor er det tarveligt at vise billeder af SÅ søde killinger! :lovelove:

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

De er da lige til at sætte på postkortene… :hjerte:

Hvor er de fine:-) Når der nu er en Dot, kommer der så også en Spot? Synes ham den lille frække ligner en “Spotty” :heart:

Nej :slight_smile:
Det vil vist i øvrigt også være at udfordre skæben, jeg vil i hvert fald helst ikke have en Skattekat Spotty :høhø:

Men navnene er så småt begyndt at dukke op, jeg skal bare lige være sikker på at de passer til. Og temaet bliver skam pletter - bare på andre sprog end lige engelsk og dansk :høhø:

[QUOTE=Eife;1134926]Nej :slight_smile:
Det vil vist i øvrigt også være at udfordre skæben, jeg vil i hvert fald helst ikke have en Skattekat Spotty :høhø:

Men navnene er så småt begyndt at dukke op, jeg skal bare lige være sikker på at de passer til. Og temaet bliver skam pletter - bare på andre sprog end lige engelsk og dansk :høhø:[/QUOTE]

:høhø: Jeg tænkte netop på Skattekats Spotty og at der vist allerede var lidt ligheder;)

Jeg er helt enig - det grænser til tortur! K*ft de er kønne!

[QUOTE=Eife;1134926]Nej :slight_smile:
Det vil vist i øvrigt også være at udfordre skæben, jeg vil i hvert fald helst ikke have en Skattekat Spotty :høhø:

Men navnene er så småt begyndt at dukke op, jeg skal bare lige være sikker på at de passer til. Og temaet bliver skam pletter - bare på andre sprog end lige engelsk og dansk :høhø:[/QUOTE]

Plet på spansk: Mancha (hvis du kan bruge det til noget) - det er et hunkønsord (just in case)

Plet/Spot er skam slået op på alverdens sprog. Jeg har kun lige listen med navne hjemme, men Tahra er i bud til pigen. Mansa er til en af drengene - for det kan blive til manse - uanset om kønnet så er fejl… Meen de bliver jo til hønner allesammen alligevel om et par måneder :tihi:
Njollë er også, ooog Orin, og et eller andet med Or… . Hmm hvad var det så lige mere der var af bud på listen… Noda, Doa, Mjesto/Miesto, Fläck, Leke/Leku, og en del flere jeg ikke lige kan huske

… og Dot :wehuu:

Kan man egentlig udstille Upsepéer? altså som huskatte?

Ja, det kan man :slight_smile:

Unni er jo fx en upser :hjerte:

Der kan jo så bare være det om dommeren syns de ligner en race for meget… Fx kunne jeg jo sagtens udstille Nobby som huskat, men han er altså virkeligt en grim en af slagsen :høhø:

Nej hvor er de bare nuser! Jeg er helt tabt i tortie tøserne! :wehuu:

[QUOTE=Lykke;1135118]Ja, det kan man :slight_smile:

Unni er jo fx en upser :hjerte:

Der kan jo så bare være det om dommeren syns de ligner en race for meget… Fx kunne jeg jo sagtens udstille Nobby som huskat, men han er altså virkeligt en grim en af slagsen :høhø:[/QUOTE]
Ja Unni er et par gange blevet kigget på og fået at vide hun lignede en Europe for meget :tihi: så kan man bare smile og trække lidt på skuldrene :slight_smile:
men de kan sagtens udstilles som huskatte :slight_smile: hvis de altså selv vil jo - f.eks. Vil Unni ikke mere :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1134919]De er da lige til at sætte på postkortene… :hjerte:

[/QUOTE]
Super skønne billeder af en flot dejlige upsere :slight_smile:

Jeg er sikker på killingen siger, Pia vil du have mig med hjem???

[QUOTE=DK Mammarazzi;1135760]Super skønne billeder af en flot dejlige upsere :slight_smile:

Jeg er sikker på killingen siger, Pia vil du have mig med hjem???[/QUOTE]
Det nåede de alle fire vist at sige mange gange :tihi: men jeg skal ikke have flere huskatte som det er lige pt :slight_smile: (den næste kat skal nemlig være meget meget velovervejet og meget planlagt - og længe ventet! :smiley: )