Pletterne er blevet 3 uger

Ja, så er Pletterne blevet 3 uger idag, og sikken en håndfuld de tegner til at blive :smiley:
Athea flyttede dem i forgårs til en katteseng under vores seng. Den var åbenbart bedre end fødekassen nu. Den er så også bare nemmere at slippe ud af, så især den brune dreng har hygget sig med at komme futtende, når vi har sat os for at sige hej. Han står mere eller mindre bare og siger “Iiiiiv!” til han bliver nusset :tihi: Igår satte han også for første gang tænderne i noget vådmad, da jeg serverede for Athea. Det var bare guf, så han spiste flere strimer kylling.

Men her er lidt billeder fra tidligere i aften - navne får de når de er lidt ældre :slight_smile:

Killing 1 (sort sølv spotted tabby dreng)

Så er der Killing 2, som jeg har lidt for nemt ved at tage for mange billeder af :tihi: (Sort sølv tortie spotted tabby med hvid pige)

Vinke kan hun også :wink:

Så har vi Killing 3, som noook er samme farve som den anden pige, bare med et noget anderledes udtryk. Tiden må vise om hun er sort eller blå dog :slight_smile:

Og så ham det brune pive-dyr (sort spotted tabby med hvid dreng)

Jeg vil uuuuud

Så stikker vi af…

Meget målrettet

Og Åh, hvor jeg synes det er bedårende at han har snor i vanterne, ligesom børnehave børnene har :hjerte:

Og mens han render rundt, ja hvad laver hans søskende så…

Og vi vinker farvel for denne gang :høhø:

Hold op, hvor er de skønne - og mon ikke det bliver nogle rigtige ballademisser, det kunne det godt se ud til :høhø:

Det er helt undgået min opmærksomhed, at der er kommet killinger hos dig igen, men nu fik jeg heldigvis set dem :hjerte::hjerte::hjerte:

Ih de er vel nok fine. Jeg er altså ligeglad med at de er smuttere, de er og bliver fine!
VH
Susanne

:hjertekat: De er altså bare vildt bedårende. Jeg kan godt lide drengenes vanter. :inlove:

De to piger der… de er da godt nok lidt søde. Bliver spændende at se dem som voksne :hjerte:

Pige nr. 2 har bare et daaarjligt kuglerundt hoved :wehuu:

Mange tak for de søde ord alle sammen. Jeg synes også de er fantastisk kære :inlive:

Og så har Killing 3 fået navn - “Dot” it is :smiley:

de pletter der får nuttet scalaen til at ryge ud af det røde felt, kæft de er dejlige

uhh hvor er de vidunderlige, især de to tortietrolde - pu ha godt jeg ikke skal have ny misling, så var man jo nød til at snuppe begge :wink:

Kun tre uger - de er godt nok fremmelige… :smiley:

Men skønne ser de ud, noget så skønne. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Eva, jeg er ligeglad med at det er nogle skøgeunger, de er vidunderlige at kigge på. Tak for nogle gode billeder !

Nåhh …Hvor er de altså nuttede :slight_smile:

Hvor er de dog SØDE! Og ja, den der “vantesnor” er da bare for nuttet!

De er altså bare DEJLIGE smelte.

De ser virkelig skønne ud:smelter:

Jeg håber bare på at de to med tortie ikke ser lige så nuttede ud når de bliver ældre. :stuck_out_tongue:

Årh de er bare så fine <3

og tro mig - de er uimodståelige IRL !!! omend den ene er en skrigegøj.

[QUOTE=FinnFrode;1133421]Kun tre uger - de er godt nok fremmelige… :smiley:
[/QUOTE]
På det punkt er de ganske enkelt arveligt belastede :wink: Hvis jeg sammenligner den slags med bimsekillinger, så er de korthårede ved 4-ugers alderen allerede cirka en uge foran bimserne i udvikling! Og ikke tilnærmelsesvist så artige :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Eva;1133354]Hold op, hvor er de skønne - og mon ikke det bliver nogle rigtige ballademisser, det kunne det godt se ud til :høhø:

Det er helt undgået min opmærksomhed, at der er kommet killinger hos dig igen, men nu fik jeg heldigvis set dem :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Mange tak. Ja, jeg tror de nok skal underholde os godt de næste måneder :høhø:
Der er en tråd fra da de ikke var så gamle, de små Pletter, men ellers har der heller ikke været så meget om dem endnu :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1133356]Ih de er vel nok fine. Jeg er altså ligeglad med at de er smuttere, de er og bliver fine!
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Jaah, altså vanter har de faktisk alle fire, på den meget klassiske huskattede måde :slight_smile:

Ja, jeg glæder mig også til at se deres udvikling. Det er jo spændende på en anden måde end det normalt er :slight_smile:

Pige 2, er det killing 2 eller 3? For 3 har nemlig helt sikkert, og hedder nu netop Dot :tihi: Og tak ellers

Tak :smiley: Jaah, jeg er godt nok også lidt positivt overrasket over hvor fine jeg synes pletter er :tihi: Nu jeg jo ellers sværger til klassisk tabby.

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1133421]Kun tre uger - de er godt nok fremmelige… :smiley:

Men skønne ser de ud, noget så skønne. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Hehe, ja som jeg også skriver senere, så er de faktisk slet ikke såå hurtige igen… De var også noget senere om at få øjne end mine européer normalt er :slight_smile: (Og er født 3 dage senere, end Athea’s europé kuld) :slight_smile:

Mange tak - og I slipper nok ikke for flere i de næste uger :tihi:

Tak :slight_smile:

Ja, og Casper mener han skal hedde Bamse - altså helt ærligt :rulleøjne:

Mange tak :smiley:

Tak! :slight_smile:

Dét tror jeg helt bestemt de gør :engel2:

Tak :smiley:

Ja, han er godt nok lidt af et snakkehoved i øjeblikket :tihi: Det hjalp dog da de kom op ovenpå i kravlegården, der var lidt mere at forholde sig til :slight_smile:
Men søøøøøøde, det er de :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1133623]På det punkt er de ganske enkelt arveligt belastede :wink: Hvis jeg sammenligner den slags med bimsekillinger, så er de korthårede ved 4-ugers alderen allerede cirka en uge foran bimserne i udvikling! Og ikke tilnærmelsesvist så artige :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, faktisk er de her lidt bagud :høhø: Ivy havde da allerede lært at hoppe over fødekassen når klappen var slået op, de her er knap kommet til at kravle over når den er slået ned :muhaha: