Plus size skjorte og bh sælges

Super fin skjorte med bindebånd fra H&M+, nypris 249 kr

En størrelse 50, men passes nok bedre af en 46-48. Hvis du genkender den fra hjemmeside/butik, så være opmærksom på at
den kommer med en stofblomst på bindebåndet, som jeg har klippet af. Kun prøvet på, stadig med mærke.
Din pris: 200 kr inkl porto

Virkelig smuk og speciel bh fra New Look, nypris 149,90

Størrelse 38E/85F - jeg vil skyde på den er ret true to size, jeg fik simpelthen bare bestilt forkert.
Som bonus er der udfordring til manden i dit liv, da den har hele fem hægter i ryggen. :wink:
Kun prøvet på, stadig med mærke.
Din pris: 100 kr inkl porto

Bh’en er solgt! :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1296435]Super fin skjorte med bindebånd fra H&M+, nypris 249 kr

En størrelse 50, men passes nok bedre af en 46-48. Hvis du genkender den fra hjemmeside/butik, så være opmærksom på at
den kommer med en stofblomst på bindebåndet, som jeg har klippet af. Kun prøvet på, stadig med mærke.
Din pris: 200 kr inkl porto [/QUOTE]
Nu kun 150 inkl porto! :slight_smile:

Vil du sidde på den til jeg kommer hjem fra USA om lidt og er sikker på jeg kan få noget mobilepay til at fungere? Så vil jeg gerne have den, men lige nu er der tydeligvis lidt grænser for hvad vi kan få til at funke på mobilen, givetvis noget med at gemalen har spærret for alt for store armbevægelser :slight_smile:

Haha, det er helt i orden. Den er hermed din. :ok:
Af nysgerrighed, hvornår er du hjemme?

Vi skulle gerne ende i Danmark på lørdag :slight_smile: Har du et mobilepaynummer? Kan da lige give det et forsøg…

61 79 61 87 :slight_smile:

Tror det virkede - er du ikke sød at vente nogle dage med at sende :slight_smile: Susanne Wehnert, Absalonsgade 18, 8700 Horsens. Takker :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1296679]Tror det virkede - er du ikke sød at vente nogle dage med at sende :slight_smile: Susanne Wehnert, Absalonsgade 18, 8700 Horsens. Takker :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Jaaa, der var gevinst. :ok:
Hvis jeg nu sender onsdag, så er der chance for at I er kommet hjem når den kommer? :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1296681]Jaaa, der var gevinst. :ok:
Hvis jeg nu sender onsdag, så er der chance for at I er kommet hjem når den kommer? :)[/QUOTE]
I gamle dage ville jeg have ment det var alt for tidligt, men med det nuværende postvæsen så passer det sikkert nøjagtigt :muhaha:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1296683]I gamle dage ville jeg have ment det var alt for tidligt, men med det nuværende postvæsen så passer det sikkert nøjagtigt :muhaha:
VH
Susanne[/QUOTE]
Præcis. :høhø: