Point topliste

Finn blev BOB5 i Fredericia :?

Nemlig. 1 for at det er på en JYRAK udstiling, og 3 for at han har slået BOB5, 4 og 3. :slight_smile:

Ja, og, det skulle være dækket i min forklaring? Men for uddybningens skyld så 102 på JYRAKs liste for at blive BIS, 1 for at blive det på en JYRAK udstiling og 0 for at være BOBsidst, dvs 103 point, i det resultat. :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1135303]Nemlig. 1 for at det er på en JYRAK udstiling, og 3 for at han har slået BOB5, 4 og 3. :slight_smile:

Ja, og, det skulle være dækket i min forklaring? Men for uddybningens skyld så 102 på JYRAKs liste for at blive BIS, 1 for at blive det på en JYRAK udstiling og 0 for at være BOBsidst, dvs 103 point, i det resultat. :)[/QUOTE]

Jeg indrømmer jeg er ny i det her, men med det du skrev i det øverste citat, undrede det mig, at Finn blev BOB5. Jeg beklager :frowning:

Ok, BOBsidst skrev jeg netop fordi at der kan være 4 eller 5 Best Of Best katte alt efter om der er breed BIS eller ej. Altså for at uddybe at det drejer sig om den BOB, der ikke har slået andre BOB katte for at opnå sin placering :slight_smile: Hvilket BOB4 katten jo har i Hobro, når der var NFO breed BIS og derved 5 kategorier :slight_smile:

Tror vist Diva må se sig “smidt” af listen i år… Lidt for meget arbejde har gjort at hun i år kun har været med på nøjagtig 5 shows… så der var ikke meget at vælge imellem… men nu er hun tilmeldt… så må vi se om hun sniger sig med i år igen… forventningerne er lig nul må jeg tilstå… men hva - hun nyder udstillingerne og disse resultater betyder knap så meget for mig… (: