Poker Face

Et par friske foto af Poker Face :hjerte:
Han er frisk og glad igen efter sin operation i øret og det er bare så dejligt.
Han mangler dog stadig lidt pels i siden ved øret, men det skal nok kpmme igen…og så håber jeg på at vi kan tage ham og Toffifee med på en udstilling til efteråret/vinter :smiley:

Poker elsker at lege med killingerne, han er en rigtig hyggeonkel :tihi:

Smukke dreng - dejligt at du har det godt igen

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Nøj en lækker dreng :hjerte:

WOW hvor er han smuk :besvimer:
Sikke et blik han har :hjerte:

[QUOTE=Eva;939497]Smukke dreng - dejligt at du har det godt igen

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det er vi så glade for… og så glade for at han render og laver tossestreger igen :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=solveig;939510]WOW hvor er han smuk :besvimer:
Sikke et blik han har :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, jeg elsker min Poker-dreng :hjerte:

Selvom han har givet mange tårer.
Da hans mor Arya ventede ham kunne hun ikke føde ham og han endte med at blive et kejsersnit.
Da vi kom ud til dyrlægen med Arya sagde dyrlægen at killingen som sad fast i fødegangen nok var død, vi var så kede af det.
Vi sagde til dyrlægen at vi lige ville køre i banken for at hæve penge til kejsersnittet, da vi kom tilbage med tårer i øjnene sagde dyrlægen…der var desværre kun en killing…men den lever :slight_smile: og det var så Poker Face…mor Arya blev steriliseret :frowning:
Siden viste det sig at Poker var en Einsteiner og blev kastreret :ked:…og så nu det med hans øre…
Men pyt, nu er han glad igen og vi elsker ham overalt på jord :love2:

[QUOTE=Coon Danica;939522]Tak :slight_smile:
Ja, jeg elsker min Poker-dreng :hjerte:

Selvom han har givet mange tårer.
Da hans mor Arya ventede ham kunne hun ikke føde ham og han endte med at blive et kejsersnit.
Da vi kom ud til dyrlægen med Arya sagde dyrlægen at killingen som sad fast i fødegangen nok var død, vi var så kede af det.
Vi sagde til dyrlægen at vi lige ville køre i banken for at hæve penge til kejsersnittet, da vi kom tilbage med tårer i øjnene sagde dyrlægen…der var desværre kun en killing…men den lever :slight_smile: og det var så Poker Face…mor Arya blev steriliseret :frowning:
Siden viste det sig at Poker var en Einsteiner og blev kastreret :ked:…og så nu det med hans øre…
Men pyt, nu er han glad igen og vi elsker ham overalt på jord :love2:[/QUOTE]

Sådan en kat får man et helt særligt forhold til. Godt han er frisk igen. Og det blik der… :wehuu:

Ja, det gør man nemlig…og så er han så speciel og en værre pjattegøjse :tihi:
Et af hans særlige numre er at pudse vinduer her…og helst med poter som lige har sjasket i vandskålen først :tihi:

Han er godt nok en laber fyr, hvor er det dejligt at han er frisk igen. :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Ja, det er skønt :smiley:

Han er en lækker kat og hvor er det dejligt, at det går fint med ham igen :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Årh, hvor er han altså bare skøn :wehuu:

Tak :slight_smile:

Dejligt, at Poker:hjerte: er ovenpå igen. Han er en af de helt specielle. :smiley:

Jeg låne lige billederne herover, så de er nemmere at se:

[QUOTE=FinnFrode;939824]Dejligt, at Poker:hjerte: er ovenpå igen. Han er en af de helt specielle. :smiley:

Jeg låne lige billederne herover, så de er nemmere at se:

[/QUOTE]

Tak Finn :slight_smile: også fordi du lagde billederne herind :slight_smile:
Ja, Poker er noget helt særligt :hjerte:

Han er meget smuk, jeg er især vild med at han er så symmetrisk i ansigtet :hjerte:
Dejligt at han har klaret alle strabadserne. Fighterene har det med at få en særlig plads i vores hjerter :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;939963]Han er meget smuk, jeg er især vild med at han er så symmetrisk i ansigtet :hjerte:
Dejligt at han har klaret alle strabadserne. Fighterene har det med at få en særlig plads i vores hjerter :-)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det gør de nemlig :smiley: