"Politimesteren" har fødselsdag i dag

Tiden med vores lille smukke pige er gået stærkt. I dag fylder hun 6 år. Tillykke med dagen Bina :flag:

Vi skulle ikke have flere dyr da du for snart 5 år siden flyttede ind her. Jeg havde få dage inden du indtog stuerne her, sagt farvel til en anden stor personlighed på 4 ben :brist: og jeg følte ikke mit hjerte kunne rumme en lille ny firbenet ven - især ikke en kat - som jeg ikke havde haft i næsten 25 år. Jeg var jo hunde menneske helt ind til det inderste. Men du var i nød og havde akut brug for et nyt hjem, og du kom - du så og du sejrede - tak for det. Du er en sej kat, en kat man kan byde mange ting :rock:. Du indtager nye situationer på fornemmeste vis :respekt: At du er blevet weekend kat med næsten ugentlige flytninger mellem 2 boliger har du taget med ophøjet ro - du elsker nye eventyr - det er helt tydeligt.

At du alle dage har hadet personlig håndtering såsom kamme og børster, klipning af klør, for megen nærhed og nus, er så en anden sag. Vi har med tålmodighed arbejdet os igennem, og er i dag nået til, at det at blive børstet fra ansigtet og ned af siderne faktisk er noget du nyder, og dagligt tigger om. Det havde jeg aldrig set komme. Vi arbejder stadigvæk på de mere intime områder såsom -bukser - mave - under forbenene osv. Men det kommer, det er jeg helt sikker på :thumbup: Nok ros til Politimesteren - her et par friske billeder og lidt gamle.

SUK! JA - jeg ER smuk og jeg ved det. Blevet voksen - hvad mener du??? 6 år i dag??? Det er jo ingen alder. Jeg er stadigvæk en lille killing indeni, og kan fræse hjemmet i atomer når jeg har lyst.

Hva´så - er der nogen der er frisk på en gåtur eller hvad? Binas første tur i snevejr efter hun var flyttet ind hos os.

Det hvide elements farlighed er opreklameret - en sej pige som mig overvinder alt.

Hvorfor skal dette billede med :engel2: Ja ja den unge “røde fløs” havde da fortjent, at blive forvist fra min matrikel - at karabinhanen i min line ikke kunne holde til bortvisningen, er vel ikke min fejl??? Tobenet må da investere i noget mere holdbart seletøj. Blot min ydmyge mening :muhaha: Denne episode samt et par flere andre i tidens løb udnævnte Bina til Ny Politimester af Nordfronten. En titel en af vores gamle Springerpiger ellers havde haft eneret på.

Efter at have hentet damen på den anden side af vejen under en parkeret bil, hvor hun havde mulet den unge røde han kat ind under. Vores pige hader når der kommer fremmede ind på hendes enemærker, og karabinhanen holdt ikke til det ryk hun lavede lige den dag. Hun bliver simpelthen bare så stang tosset og farer i flint på et splitsekund, når andre katte kommer for tæt på.

På pipsejagt :rock: - nok er jeg blondine, men de der små lækkerbidskener kan jeg sagtens nedlægge - hvis de kommer tæt nok på :savle:

Jeg ER blevet MEGA social med tiden, hvis jeg selv skal sige det. Vi hygger på spisebordet, og jeg læser “Royale” nyheder indefra :coool:

Et stort tillykke til Bine med fødselsdagen. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Et kæmpe tillykke med dagen, kære Bina
Vi håber du nyder den i fylde drag og blive forkælet som det bør sig for en Dame af din kaliber.

Mange hilsener
Jesper (lykkelig ejer af nyt klatretræ) Cæsar, Pelle, Mikkel, Bamse og Yaba (den ene halvdel af drengebanden)

Tillykke med fødselsdagen smukke Bina:flag:. “Nej 6 år er da ingen alder” (Mille og Rikke ca. 6 ½ år).

:flag::fløde1::tillykke::playkitty1::tillykke::kattedans::tillykke::fløde::flag:

Mange tak for lykønskningerne :slight_smile: Bina havde en dejlig aften med en ekstra godbid i form af en kattestick med laks og forel, hvilket er noget nær det eneste hun sætter pris på, udover sit tørfoder. Så en stor fødselsdagsbuffet med alverdens lækkerier har vi opgivet, at servere for hende :høhø: