[QUOTE=Babette;644981]Gå med på toilette og tag ham væk når han er færdig inden han begynder at trampe, dæk til på bedste kattemaner og lad ham gøre det færdigt som han vil. Alt skal læres.
Tynd eller tyk afføring gør ingen forskel her. Det sker kun yderst sjældent at jeg må redde en pølle tilbage i bakken.[/QUOTE]
Nej, man tager aldrig en kat, mens den er på bakken. Det kan nemt resultere i, at den bliver urenlig og finder et sted, hvor den kan afslutte sit toiletbesøg uforstyrret.
[QUOTE=Mega;644999]Nej, man tager aldrig en kat, mens den er på bakken. Det kan nemt resultere i, at den bliver urenlig og finder et sted, hvor den kan afslutte sit toiletbesøg uforstyrret.
Sørg for en stor, lang bakke med 7-10 cm grus.[/QUOTE]
At du har en anden opfattelse bøjer jeg mig for men at bruge orden aldrig når jeg nu gør noget ligende ved alle mine små hvis det behøves uden problemer lyder meget mærkeligt i mine øren.
Det med at komme til at trampe i pøllerne, det er der en mulighed for at vokse fra. Amira gjorde det også som ung, men aldrig som voksen. Jeg ville under ingen omstændigheder blande mig andet end efter bakkebesøget selvfølgelig lige tjekke, at der ikke slæbes noget rundt i hele huset.