Poly killingerne 4 uger

Der er kommet gang i de små - de leger og slåsser det bedste de ved.

Av av… ikke sparke

Blue forsøger at holde styr på de små…

Men det er ikke nemt!!

Hvor er deres mor ?? -JEG opgiver…

Jeg er artig.

Osse mig - kunne ikke drømme om at lave ballade.

Ga´den fffod ud af min mund!

Elsker min søster

På opdagelse

Pinky har besluttet, at trods fine kasser, her og der, så er det bedste sted en papkasse… -rulleøjne

Hvor er det bare nogle dejlige killinger… [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

tak for den dejlige billedillustration, de er godt nok skønne de små -lovelove

vor er de bare blevet endnu mere dejlige… men denne her -forelsket -forelsket -forelsket
er da bare ret så lækker og søøøøøøød -forelsket -forelsket -forelsket

Sikken dog en skøn serie af en flok dejligheder -lovelove

Hvor er de dejlige -love

Tak allesammen.
De er dejlige… men jeg må ikke beholde dem alle siger Jens - så nu er han billigt til salg -høhø

Åh hvor er de bare søde at se på -forelsket

ihh de er bare super dejlige at se til… :smiley: :stuck_out_tongue:

Åhhh altså hende Berta er altså løbet med mit hjerte. -forelsket Sig til hende at hun skal komme tilbage med det -ked

den der lille sort-tortie du har der… ihh hvad sker der dog for mig… jeg har aldrig været til tortier… og nu - 2 på en måned… det er frygteligt…

kan du STRAKS tage det billede af igen… det er rigeligt at jeg allerede lider af vegeterende “i need one more cat” disease… det der får jo sygdommen til at blomstre HELT vildt…

Gitze har lukkede øjne… gitze slet ikke se…

(men så smugkigger jeg alligevel og er døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødforelsket) :stuck_out_tongue:

De er bare rigtig dejlige. -forelsket -forelsket
Er helt forelsket i de poly misser, vil gerne selv eje én engang. :slight_smile:
Den blå non agoti pige sender du bare herop til Nordjylland, jeg skal nok passe godt på hende. [bigloony] [bigloony]

Ihhh, hvor er de altså dejlige -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

hvor er de da bare lige LIDT for lækre [bigloony] - ville ønske jeg måtte få kat nr 3 :frowning:

hold da op hvor er de blevet lækre
Må jeg få denne her

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao
-devilangel

Nej - Tror du jeg er tæppehandler -høhø
Kludetæppet kan vi ikke undvære…

Åh gud -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Sikke en dejlig billedserie… Tak for kigget -lazykitty

Nøøøøøøøøøøøøøøjjjjjjjjjjjjjj hvor er de dejlige -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

[bigloony] [bigloony] [bigloony] -høhø -høhø -høhø

Min, min, min min,
Kan bestemt se at lige præcis at denne model passer til vores Engle basser her i huset.
-hahaha -bananer -bananer -storrespekt -storrespekt
Hilsen Pia

Uha Pia - hun er bestemt ingen engel - Hun har temperament, som en rigtig rødhåret.
Tror hun ville kanøfle dine artige misser :stuck_out_tongue: