Pop-up boghandel til fordel for Hittekat

Jeg har fået overdraget en stor mængde spændende bøger, som videreformidles til fordel for Hittekat. Prisen pr. bog er en flad tyver uanset om den er stor eller lille, tyk eller tynd :slight_smile: Man kan enten hente dem her i Ølsted efter aftale, få dem leveret på Stenlille udstillingen den første weekend i september eller få dem sendt med DAO - flatrate kr. 60,- uanset mængden af bøger. Pt. er nedenstående bøger stadig tilgængelige - hvis der er noget du ikke kan leve uden, så giv endelig et praj :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Jeg har gaflet virkelig mange bøger over disken siden de landede :slight_smile: Vi har kradset godt tusinde kroner ind til Hittekat bare på bogstakken - nu er det tiden at de sidste også forlader mit bord :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Listen er opdateret, der forsvandt 2 bøger lige med det samme :slight_smile: GODT for Hittekat, når der kan kradses lidt ind uden Brita behøver lave al arbejdet :slight_smile:

5 Synes om

Så er pop-up boghandelen lukket igen - der blev solgt bøger for lige godt 1600 kroner, der allesammen trillede lige ned i Hittekat´s mobilepay konto :slight_smile: De sidste bøger er overdraget til Brita.

Måske gør vi det igen en gang, hvis nogen kommer med en størrre stak gode bøger :slight_smile: Foreløbigt TAK til alle, der købte ind, stort eller småt :slight_smile:
VH
Susanne

15 Synes om

4 Synes om