Stemmer i koret af Dyson elskere! ![]()
Har Animal men bruger ikke det viste mundstykke da vi har trøgulve - men på dørmåtten er den fantastisk! ![]()
/Mette
Stemmer i koret af Dyson elskere! ![]()
Har Animal men bruger ikke det viste mundstykke da vi har trøgulve - men på dørmåtten er den fantastisk! ![]()
/Mette
[QUOTE=Mette Mejdahl;837584]Stemmer i koret af Dyson elskere! ![]()
/Mette[/QUOTE]
Vi har købt sådan et mundstykke i lille størrelse til vores sofa, og det er guld værd ![]()
Hvad koster sådan en Dyson?
Min lille støvsuger kan snart ikke mere nemlig…
Den billigste jeg har fundet er en dc29 origin til ca1900kr
Sanne du er da nødt til at have sådan én her til :
http://www.pixmania.com/dk/dk/9301650/art/dyson/groom-brrste.html
Det vil jeg gerne tro
- men vi har lædermøbler af samme årsag og dér er støvsugning ikke voldsomt vanskeligt ![]()
/Mette
[QUOTE=Mette Mejdahl;837873]Det vil jeg gerne tro
- men vi har lædermøbler af samme årsag og dér er støvsugning ikke voldsomt vanskeligt ![]()
/Mette[/QUOTE]
nej det kan jeg godt se så - det var nu også mest henvendt til Sanne, hvis hun har stof møbler ![]()
Hvad med at køre i en Punkt 1 butik de har rækker af støvsuger som er pakket ud og der kan man prøve dem i butikken …
Vi har Miele støvsuger topmodel den er vi godt tilfreds med .
I nogle tilfælde kan man være heldig at måtte låne en støvsuger af et bestemt mærke hjem i en dags tid…
Det var sådan at vi i sin tid blev overbevist om Dysons fortræffeligheder…
Desværre holder en Dyson kun i knap 20 år, så pt nøjes vi med en billig Miele, som også er ved at stå af (den blev primært brugt til at rense pilleovnen med, så den er virkelig slidt efter knap 4 år)…
Vi har en stor Vax støvsuger stående i skabet, hvis nogen skulle være interesseret??? Jeg er aldrig rigtig blevet gode venner med det monstrum! Brugt vel ca 3 - 4 gange… Pris er til at tale om ![]()
[QUOTE=HeroldDesign;837857]…Sanne du er da nødt til at have sådan én her til :
http://www.pixmania.com/dk/dk/9301650/art/dyson/groom-brrste.html[/QUOTE]
Den var ellers smart… men jeg er helt sikker på at mine bæster IKKE vil være samarbejdsvillige :høhø: Gad vide om producenten har tænkt på den vinkel ![]()
Jeg har til dato kun set en video af en kat der elskede at blive støvsuget… kan ikke huske om det var herinde. Er der nogen af jer derude som har katte der ikke flygter nærmest skrigende så snart de ser støvsugeren?
[QUOTE=Vipstøsen;839511]Den var ellers smart… men jeg er helt sikker på at mine bæster IKKE vil være samarbejdsvillige :høhø: Gad vide om producenten har tænkt på den vinkel ![]()
Jeg har til dato kun set en video af en kat der elskede at blive støvsuget… kan ikke huske om det var herinde. Er der nogen af jer derude som har katte der ikke flygter nærmest skrigende så snart de ser støvsugeren?[/QUOTE]
Mig ![]()
Oliver elsker støvsugeren… :høhø: Den er nemlig så sjov at jage og daske til… Jeg kan støvesuge lige ved siden af hans hoved og han ligger bare og dasker til den…
Meeeen om han ville finde sig i at blive støvsuget er jeg ikk helt sikker på… ![]()
Må vist gå igang med at spare sammen til en Dyson… Får nok først en i 2040 med den pris ![]()
[QUOTE=HeroldDesign;837857]Den billigste jeg har fundet er en dc29 origin til ca1900kr
Sanne du er da nødt til at have sådan én her til :
http://www.pixmania.com/dk/dk/9301650/art/dyson/groom-brrste.html[/QUOTE]
![]()
![]()
Så tror jeg da godt nok, at dyrene pakker kufferten og rejser hjemmefra!!
Og det har hun… :høhø:
[QUOTE=hmm;837925]Hvad med at køre i en Punkt 1 butik de har rækker af støvsuger som er pakket ud og der kan man prøve dem i butikken …
Vi har Miele støvsuger topmodel den er vi godt tilfreds med .[/QUOTE]
Jeg er stor tilhænger af Miele…men desværre har de ingen poseløse ( så vidt jeg er orienteret!!! :? )
Ved ikke om de har pose løse vi har Mieles topmodel inde for støvsuger og jeg har lyse egetæppe gulvtæpper i hele hytten jeg har en birma og bengaler vi har ingen problemer med at holde rent her. det er den mest lydløse støvsuger jeg har haft . man kan også få meget tilbehør til Miele støvsuger
Enig - alle pengene værd (og de er i øvrigt hurtigt sparet i støvsugerposer!!) ![]()