Pote (aftryk)tegning - hvordan gør vi det nemmeste

Sagen er, min fødselsdags nærmer sig, ikke at de 22 er noget specielt.
Men jeg ved ikke hvor mange år jeg yderligere har Bamse.
Og jeg har i mange år leget med tanken om at få tatoveret Bamse’s poter på min ankel.

Noget ala 2 pote aftryk også Bamse’s navn oppe/nede under.

Bamse er min soulmate, i hunde facon. Og min verden uden ham, kan jeg ikke forestille mig. vi har haft 6 fantastiske år.

Jeg synes ikke et tatovering af ham i fuld figur ville være det pæneste. Da jeg synes det er svært at formidle over på ens krop. Men 2 stks. poter “burde” vi kunne skaffe.

Havde overvejet noget maling af en form også lade ham gå på noget papir.
Det skal nemlig være hans poter og ikke nogen tilfældige :slight_smile:

Håber i kan/vil komme med bud :slight_smile:

Hvad med at lade ham træde i noget madkulør og så lade ham gå videre på et stykke papir? Madkulør er jo da mig bekendt bare lavet af brændt sukker og vand. Så kan det scannes bagefter og gøres til sort.

Eller alternativt kan du håbe på han jokker i noget makrel i tomat L og så går videre på noget papir. Men der risikerer du nok han sætter sig til at spise “stempelsværten” i stedet for at træde i det :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;831775]Hvad med at lade ham træde i noget madkulør og så lade ham gå videre på et stykke papir? Madkulør er jo da mig bekendt bare lavet af brændt sukker og vand. Så kan det scannes bagefter og gøres til sort.

Eller alternativt kan du håbe på han jokker i noget makrel i tomat L og så går videre på noget papir. Men der risikerer du nok han sætter sig til at spise “stempelsværten” i stedet for at træde i det ;)[/QUOTE]

EDIT…

Nåh vent… er det en hund? Så ved jeg ikke om makrel i tomat virker L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;831777]EDIT…

Nåh vent… er det en hund? Så ved jeg ikke om makrel i tomat virker L[/QUOTE]

Det min hund :wink: Må prøve med kulør . :smiley:

Køb en rulle billig tapet og gør så som Trekkie siger. Lad ham gå en bane ud på ca et par meter så er du da næsten sikker på at en af trykkene dur

[QUOTE=TrekkieGrrrl;831777]EDIT…

Nåh vent… er det en hund? Så ved jeg ikke om makrel i tomat virker L[/QUOTE]

:lol:

Ketchup med lidt vand blandet i kan også bruges :slight_smile:

Jeg tror, at det var Kimilla, der engang havde taget fotos af polykattepoter, hvor
katten stod på et glasbord, og hun tog billedet under bordet. Det gav nogle
fiiiiine poter.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;831878]Jeg tror, at det var Kimilla, der engang havde taget fotos af polykattepoter, hvor
katten stod på et glasbord, og hun tog billedet under bordet. Det gav nogle
fiiiiine poter.[/QUOTE]

Smart… den ide nupper jeg…