Pral - "dobbelt" TICA Supreme Grand Champion m.m

Jeg er lige hjemkommet fra en rigtig god TICA udstilling i Tyskland.

Og har nu den fornøjelse, at have en kat der er blevet en slags “dobbelt” Supreme Grand Champion.
SGC Dushara Great Craic.

Årsagen til at han er “dobbelt” er, at han - formodentlig i Rangsdorf i December, havde nok point OG sin Best Cat til at blive Supreme Grand Champion efter
de point man skal bruge når vi nu engang bor i Danmark og tilhører restrictet area ( i.e. et område der har få og ofte små TICA udstillinger).

Men da jeg jo fortsatte med at udstille ham så har han nu også nok point OG flere Best Cat - til at være Supreme Grand Champion efter de normale TICA regler. Da jeg ikke helt har styr på hans tal så ved jeg faktisk ikke om han supremede ( for anden gang) i Newark i slutten af januar - på sin 3. udstillingen - eller om det “først” skete her i weekenden…:klap::klap:

Og for at det ikke skulle være nok så har han nu en GOD chance for en Regional Win. Det afhænger jo selvfølgelig af hvordan det dels går ham på de næste par udstillinger og hvordan det går med de andre katte han er oppe imod…

Faktisk så stod jeg i den situation at jeg var i tvilv om jeg skulle melde ham til i Albertslund eller hellere melde hans storebror Shine til - for Shine kan bedre bruge pointene - men Shine er tilgengæld ikke i den kondition jeg gerne vil se mine katte i når de kommer på udstilling. Og så synes jeg egentlig ikke I skulle snydes for Craic :tihi:

Han har jo i den sidste tid ligget som nummer 2 på listen over voksne Somali i hele TICA - og har nu point nok til at ligge på en 1.plads HVIS katten der hidtil har ligget der ikke rager for mange point til sig i de næste par måneder :bebe:

Sjovt er det i hvert fald.

Når det gælder killingen, Dushara Laisrean, så har han hidtil ligget på en 2. plads på listen af TICA’s somalikillinger…og der var temmelig langt op til nummer 1. På torsdag bliver Laisrean 8 mdr og denne weekend var sidste chance for ham til at nå derop. Og selv om han faktisk klarede sig fint - så tror jeg ikke det var fint nok. Han manglede 1630 point - og ligger nok på omkring 1500 +…så det bliver nok lige som sidste år - at vi lige er et par point under nr. 1 :GRR:

Nå - der kan jo også komme en killing og “speede” op over os alle sammen :argh:

men sjovt er det. I skulle tage at prøve :klapper:

Vi morer os glimrende. Laisrean fik at vide af en af dommerne at han var udstillingens mest glade kat :tihi:

Teresa

Et stort tillykke herfra

:klap:Kæmpe stort tillykke med dobbelt titler og jeg håber det vil lykkedes at kravle til tops på somali listerne i år :kryds:

Stort tillykke med de fine resultater.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med de flotte resultater :thumbup:

Tillykke - de resultater kan du vist godt tillade dig at prale lidt af. :slight_smile:
Glæder mig til at se Craic og de andre i Albertslund.

Forøvrigt er Craic også af Torelli-linen :høhø:

Men jeg må indrømme at jeg nu kan mærke at han er ved at blive voksen hankat - han pissede to gange i dommerburet på denne udstilling :besvimer:

Teresa

Stort tillykke, sikke det bare kører for dig og misserne :slight_smile: Er meget spændt på at se hvad det ender med af ekstra titler når sæsonen slutter :slight_smile:

Kan sør’me godt forstå, hvis du har svært ved at få armene ned Teresa - Tillykke både til dig og de firbenede!

Super flotte resultater - et kæmpe tillykke herfra med dem :wink:

Super flot Teresa…STORT til lykke :slight_smile:

Kan godt forstå at du vil “prale” - syns det er superflot.
Stort tillykke herfra

SUPER flot resultat. Stort tillykke!!!

Kære Teresa.

Nej, hvor flot, - hjertelig tillykke med de fine resultater.

Super flot! Har lige set Lounge på Lorry’s hjemmeside, og han er da også bare en lækker kat!

Stort tillykke , men han er også en smuk kat :slight_smile:

Stort tillykke med super resultater på dine flotte somalier, Theresa! Jeg glæder mig til at se dem i Albertslund :slight_smile: Må dog indrømme at jeg hepper på Tines vidunderlige dreng på Albertslund-udstillingen :hjerte: Men I vinder vel begge to hos forskellige dommere og det er sikkert også fair nok :cool2:

Stort tillykke! Super flotte resultater, og der krydses selvfølgelig fingre for en 1. plads på listen i år :slight_smile:

Har lige set ham i indslaget på Lorry. Han er godt nok dejlig. Ja, jeg ved jo ikke noget om somalier, men han ser bestemt ud til at have fortjent hver eneste titel, man kunne finde på at give ham. Og så er jeg ikke i tvivl om, at han er endnu flottere i virkeligheden end på et lille videobillede på nettet :slight_smile:

Craic har et problem - der er begyndt at opstå her de sidste par uger: Han har tabt sig. Han er nu begyndt at tænke lidt meget på damer :GRR:
Og det betyder at han ikke rigtig spiser det han burde.
Og så daler konditionen jo. Det kan ikke ses på ham - men dommerne vil jo kunne mærke det når de tager fat i ham :thumbdown:

men vi håber det bedste. Han er af en linie der taber kondition når hormonerne starter…

Teresa