PRAL fra Rendsburg

Jeg vil gerne på prale på vegne af Friederike - nick: catgang - og Jocy:hjerte:

De er i denne weekend alene afsted på show i Rendsburg. Deres debut var i Haderslev til KOR Special, hvor Jocy blev NOM:ok: De klarer det bare så fint:) - jeg er meget stolt!:thumbup:

Igår blev Jocy bedømt af Francoise Milcent, som har set en del KOR igennem tiderne. Jocy fik sit CAP og blev NOM:juhu: Spændingen var stor, da konkurrenterne var en tysk ABY og en hollandsk SOM - to racer der plejer at feje andre racer af banen:surrender1: MEN Jocy blev BIS med alle 3 dommerstemmer:wehu: Friederike fløj hjem på lyserøde skyer:hjertehop:

Idag var det så Marie Westerlund, der skulle dømme Jocy. MW havde mange rosende ord til Jocy, men ønskede sig mere sølvskær (hvilket jeg kun kan give hende ret i), hvis hun skulle kunne blive NOM hos hende - fair nok:) Så Jocy fik sit CAP og er nu Premier:thumbup:

Jocys næste FIFe show bliver sandsynligvis Skørping, da dommerne er gode:thumbup:

Tillykke med de fine resultater

Aiiii det var da FLOT!!!

STORT tillykke herfra:D

:ok::ok::ok::ok::ok::ok:

TILLYKKE med resultaterne - det må man gerne prale af :juhu::juhu:

STORT til lykke . . . det var da smadder godt gået :slight_smile:

Stort tillykke med resultaterne

Kæmpe tillykke med resultaterne! :juhu:

:slight_smile: Jeg sad jo og tjattede med Friederike i går aftes… nujj, hvor var hun bare stolt af Jocy :slight_smile:
Hendes forventninger til idag var til gengæld helt klart afstemt efter dommeren :wink:

Hvor er det bare et skønt resultat :thumbup:

Stort tillykke :juhu:

Jeg har ønsket tillykke i en anden tråd…men sådant noget kan ikke gøres ofte nok
TILLYKKE
Er der et billede af den smukke kat?

Stort tillykke med så flotte resultater :smiley:

[QUOTE=Ann K;634017]:slight_smile: Jeg sad jo og tjattede med Friederike i går aftes… nujj, hvor var hun bare stolt af Jocy :slight_smile:
Hendes forventninger til idag var til gengæld helt klart afstemt efter dommeren ;)[/QUOTE]

Ja, Marie Westerlund har gjort sig rigtig upopulær blandt KOR folket:mad: - men i denne weekend har hun vist været helt fornuftig:høhø:

[QUOTE=kamikaze;634033]Jeg har ønsket tillykke i en anden tråd…men sådant noget kan ikke gøres ofte nok
TILLYKKE
Er der et billede af den smukke kat?[/QUOTE]

Friederike har uploadet dette billede af Jocy og hendes pokal til facebook

Ja, pral er der plads til :smiley: Tillykke! :flag:
Jeg havde fornøjelsen af at være nabo til Friederike og Jocy her i weekenden, og det var på så skønt at se Friederikes glade :smiley:
Vores burgadiner matchede i øvrigt - det sølv stof der ses på billedet er også en del af mit bursæt :tihi: Så det kunne vi jo falde i snak over :slight_smile:

Og så lige pral på andres vegne herfra også :wink:
Pernille og Thomas (DK*Thomnille) som jeg fulgtes med havde blandt andet deres unge tortie pige på 11 måneder med som blev BIS hunkat begge dage!! :juhu: Jeg tror ikke at vi fik armene ned :smiley:

Sandra-Scarlett som vi også hyggede med har også nogle forrygende resultater at prale med - BIS killing og BIS kuld på tværs af kategorierne lørdag. Og BIS kuld og BIS hankat i dag! (Edit: og BIS killing også) Hun var så glad og stolt at tårene flød da hendes unge dreng blev BIS :thumbup:

Og en tredje dansk BIS vinder som selv er herinde, må selv få lov at berette :wink:

Sådan på mine egne vegne er der ikke det heeelt store. Athea fik sit CAC igår og blev Champion, dejligt :slight_smile: I dag fik hun så sit første CACIP.

Tillykke med resultaterne :slight_smile:

Stort tillykke med de flotte resultater. og sikke da en smuk blå dame

MVH
Gitte

[QUOTE=Eife;634089]
Og så lige pral på andres vegne herfra også :wink:
Pernille og Thomas (DK*Thomnille) som jeg fulgtes med havde blandt andet deres unge tortie pige på 11 måneder med som blev BIS hunkat begge dage!! :juhu: Jeg tror ikke at vi fik armene ned :D[/QUOTE]

Det var flot! Var det ikke noget med lodtrækning igår?

Stort tillykke til jer allesammen! :flag:

Jane - Jo, det stod 2-2 :slight_smile: (og i dag 1-1-1, og da Marie Westerlund var gået før sceneshowet sluttede var det igen via lodtrækning :frowning: )

Ej, det er bare en øv-følelse, når det skal afgøres på lodtrækning.

Tillykke med de flotte resultater :slight_smile:

Stort til lykke til jer alle med de flotte resultater. Det er godt gået :flag: