Prednisolon til kat

Dejligt at høre :slight_smile: Hun ser ud til at være taknemmelig for sin gave. Men man kan nok også blive lidt træt efter sådan en tur til dyrlægen :slight_smile:

2 Synes om

@galath Det var sjovt med den lille seng, hun adopterede den med det samme. Billedet er taget ved dyrlægen. Hun lå også i den i aftes herhjemme. :blush: Jeg har tænkt meget over det dyrlægen sagde i går. Nemlig det med at binyrebark kan starte en god cirkel: hvis det virker på gigt og smerter, så begynder katten at være mere aktiv og derved forberedes musklerne igen, og det betyder igen at den bliver bedre til bens. Så vi skal huske at holde os aktive sagde hun. :sweat_smile:
Det var nu meget hyggeligt i går. Frida og jeg var med flextaxa derind, da jeg ik har bil, så vi havde noget ventetid i begge ender. Efter endt konsultation fik vi lov at vente i konsultations værelset, fordi vi var de sidste i går. Så kom dyrlægen med the og æble og lækkerier til Frida. Det var dog ik lige noget prinsessen syntes om. :crazy_face:
Jeg fik også sådan en pilletang med hjem, så vi kan slippe for at skulle putte klør fem i halsen på hende, når hun skal have pillen. Man har aldrig kunnet lokke hende med at putte medicin i mad osv.

4 Synes om

En af vores katte var på Prednisolon (til sidst trappet ned til 1/4 tablet 5mg pr dag) og hos ham gav det personlighedsforandring. Han blev grumpy og gammel før tid

Det lyder ikke rart. :confused: så kattene reagerer åbenbart forskelligt på det.
Hvor gammel blev han?

Han blev 15 1/2❤️ En ret strid mad-allergi til trods. Men han var altid en meget alvorlig kat. Aldrig glad og legesyg.

:lys: :hjerte: