Pretty fylder rund i dag

:flag: :flag: :flag:

I dag fylder min bedste ven og soulmate 10 år …Stort tillykke Pretty, du har fortjent at blive fejret for du er verdens bedste og skønneste kat. Hvor er årene dog blevet af ? Jeg synes jo lige det var i går vi hentede den mest bedårende killing i Kalundborg. Du var skøn dengang, men endnu dejligere i dag, hvor alle dine særtegn er udviklet.

Sådan så hun ud lige efter hun var flyttet ind her :slight_smile:

Og sådan ser hun ud i dag …Hun er da dejlig, ikk’ ? :slight_smile:

Et stort tillykke med fødselsdagen til ungpigen Pretty. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Kan så godt lide den der eyeliner :slight_smile:

Stort tillykke til den smukke Pretty :flag:

Jo hun er bestemt dejlig :hjerte:.

Tillykke med fødselsdagen Pretty :flag:

Tillykke til smukke unge Pretty! :flag:

Et stort tillykke med dagen.

Stror Tillykke smukke pige :tillykke:

Cats og Conni

[QUOTE=FinnFrode;1212047]Et stort tillykke med fødselsdagen til ungpigen Pretty. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Pretty siger mange tak FinnFrode :slight_smile:

Det kan jeg osse …Noget af det jeg faldt for hos sølvbriterne :slight_smile:

Pretty sender dig lige en næsemøz PivC :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;1212062]Jo hun er bestemt dejlig :hjerte:.

Tillykke med fødselsdagen Pretty :flag:[/QUOTE]

Tusind tak Milles mor …Lige nu sidder hun og guffer rejer :slight_smile:

Håber sandelig hun har MANGE år tilbage, hun har godt nok været en stærk og sund kat, med meget få sygedage, jeg håber det forsætter sådan :slight_smile:

Hun er bare så smuk - stort tillykke med hende :flag:

10 år er jo heldigvis ingen alder, men hold nu op som tiden løber…! De skal nydes mens vi har dem - og måtte du have hende i mange år endnu :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1212156]10 år er jo heldigvis ingen alder, men hold nu op som tiden løber…! De skal nydes mens vi har dem - og måtte du have hende i mange år endnu :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak Susanne :-). De 10 år er bare fløjet afsted, om jeg forstår hvor tiden er blevet af, og hvor underligt at man husker SÅ tydeligt hvordan hun svansede ud af transportkassen og med højt løftet hale bare indtog hendes nye hjem. Jeg husker endnu tydligere hvor radbrækket jeg var efter hendes første nat, hvor hun havde puttet sig på min hovedpude, og jeg turde dårlig vende mig i frygt for at skade hende :-). Jeg håber inderligt at hun kun er halvvejs i hendes liv, men det er da med lidt gys at tænke på at mine katte alle er ved at være halv-gamle - Gabby bliver 10 i april og Crazy er fyldt 8…gamle missepiger jeg har mig :slight_smile:

Tillykke med smuklingen :flag:

Men altså… Syns nu hun hele tiden har været lidt rund :wink: :tihi:

:tillykke:

[QUOTE=Lykke;1212178]Tillykke med smuklingen :flag:

Men altså… Syns nu hun hele tiden har været lidt rund :wink: :tihi:[/QUOTE]

Loooool…Det tror jeg ikke jeg fortæller hende :-). Meeeen en rigtig god brite-mis skal nu være lidt rund, eller skal vi sige firekantet ? :slight_smile:

Hun er skøn og smuk - og var med til at udvikle min forkærlighed for lige hendes farve :hjerte: