Prinsesse Holger og misserne

Tak :slight_smile:
Ja, de er meget interesserede i hende…og de blev ved til de fik lov til at kigge nærmere på hende…selvfølgelig under skarpt opsyn :tihi:

[QUOTE=Lise H;764236]Hun er bare dejlig hende prinsesse Holger og hvor er misserne dygtige til at hjælpe med at passe :slight_smile:

Super dejlige billeder :smiley:
Er virkelig spændende hvad hun skal hedde :)[/QUOTE]

Ja, det er spændende…5 dage tilbage nu :slight_smile:

Så dem godt på facebook, men et gensyn kan de sagtens klare! :wehuu:
Super dejlige billeder… Især det hvor hun lige nusser en misser (Pokerface?) og bare smiler over hele hovedet… :hjerte:

[QUOTE=Maria-Amalie;764409]Så dem godt på facebook, men et gensyn kan de sagtens klare! :wehuu:
Super dejlige billeder… Især det hvor hun lige nusser en misser (Pokerface?) og bare smiler over hele hovedet… :hjerte:[/QUOTE]

Ja, det ser sødt ud :hjerte:

Sikke nogle skønne billeder…

Årh I’m in looooove :hjertehop:

Skønne skønne billeder. Mine to nullere mødte en baby for første gang i deres liv her i julen…og de troede de sku DØØØØØØØØØØ!

Det er vidst de perfekte hyggetanter og -onkler hun har fået sig der…:tihi:

[QUOTE=Tine M;764538]Årh I’m in looooove :hjertehop:

Skønne skønne billeder. Mine to nullere mødte en baby for første gang i deres liv her i julen…og de troede de sku DØØØØØØØØØØ![/QUOTE]

Jamen her er de så ganske forfærdelige nysgerrige så de kan bare ikke lade være :tihi:

Ja, men det er spændende om de syntes om hende når hun kan gå og så løber efter dem :høhø:

Nååårh hvor er hun sød og dejligt at misserne kan lide hende og Poker Face ser godt nok meget interesseret ud:hjerte::hjerte::hjerte::slight_smile:
Det bliver spændende endelig at finde ud af, hvad hun skal hedde, for de har da virkelig sat jer på pinebænken.

[QUOTE=Mislingen;765249]Nååårh hvor er hun sød og dejligt at misserne kan lide hende og Poker Face ser godt nok meget interesseret ud:hjerte::hjerte::hjerte::slight_smile:
Det bliver spændende endelig at finde ud af, hvad hun skal hedde, for de har da virkelig sat jer på pinebænken.[/QUOTE]

Tak:)
Jo, Poker er helt vild med hende. :smiley:
Ja, 4 mdr er længe at ikke vide hendes navn…men det hævner sig :høhø:
De kan bare vente sig ka’ de…

Skønne billeder af både barn og katte, de er bare så søde.
Men dette billede siger en hel masse, så nu er det tid at gemme det kongelige nips væk.
Det ser ud til de to aftaler følgende: Du tager borde og reoler og jeg hærger gulvet.:høhø::høhø:
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;765513]

Skønne billeder af både barn og katte, de er bare så søde.
Men dette billede siger en hel masse, så nu er det tid at gemme det kongelige nips væk.
Det ser ud til de to aftaler følgende: Du tager borde og reoler og jeg hærger gulvet.:høhø::høhø:
Knus Elin[/QUOTE]

Ja, enig :høhø:

Så er det imorgen prinsessen får sit navn (hvis det nu ikke var gået op for dig :tihi:) :smiley:

Begynder at synes om Holger :tihi: men det bliver det nok ikke :wink:

Holgina er da også rigtigt pænt. Eller Holgerta:stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lise H;766983]Så er det imorgen prinsessen får sit navn (hvis det nu ikke var gået op for dig :tihi:) :smiley:

Begynder at synes om Holger :tihi: men det bliver det nok ikke ;)[/QUOTE]

Jo, du kan tro at jeg tæller timer nu :smiley:
Ja, jeg er jo også ved at vænne mig til Holger :tihi:

Ja, hvis det nu ikke kan blive Holger så er jeg da med på Holgerta…og…de har sagt at det er et navn som der ikke er så mange som hedder…og det tror jeg bestemt ikke at Holgerta er :høhø: