Pris på prøver?

Held og lykke ved dyrlægen :slight_smile:

[quote=Lis Dahlstrøm;136665]Det kan vist være anderledes, katten skal undersøges og det skal urinen også.

Held og lykke[/quote]

tror ikke jeg helt forstår hvad du mener ? :slight_smile:

Så kommer der en update. Den kommer lidt sent, men vi har været hjemme ved svigerforældrene og spise :slight_smile:

Men Vegas har blærebetændelse :frowning:
Og hun blev nød til at bruge kateter for at få en prøve, fordi han er så tyk at hun ikke kunne mærke blæren. :frowning:
Han havde også nogle krystaller i urinen :frowning:
Og han havde slikket sin lille tap så meget at den var helt lilla agtig :frowning:
Så nu har jeg fået to smertestillende sprøjter som skal gives oralt. Dem skal han have en af i morgen og en i overmorgen. Derudover har jeg fået antibiotika til 10 dage. Men hvis det ikke er væk inden de 10 dage får jeg mere.

Har så ondt af den lille stakkel :frowning:

God bedring med det lille pus -kramer

Godt, du kom afsted til dyrlægen idag, så han forhåbentlig snart bliver frisk igen :thumbup:

[quote=Temple Bar;136960]God bedring med det lille pus -kramer

Godt, du kom afsted til dyrlægen idag, så han forhåbentlig snart bliver frisk igen :thumbup:[/quote]

Ja er også rigtig glad for at jeg tog derhen i dag. Tænk hvis den lille stakkel skulle gå med det hele weekenden :uha:

Rigtig god bedring med ham -blomst

Mange tak :inlove:

Men hvor var det dejligt, at han fejlede noget. Forstået på den måde, at det er til at helbrede … adfærdsproblemer er langt svære :slight_smile:

Ja det har du ret i :slight_smile:

Rigtig god bedring med ham -kramer

Mange tak :inlove:

Ejjj hvor godt altså.

Sikke en lettelse.

-kramer God bedring til bamsen.

[quote=Sheer;136984]Ejjj hvor godt altså.

Sikke en lettelse.

-kramer God bedring til bamsen.[/quote]

Mange tak :wehuu:

God bedring med ham, det skal nok gå hurtigt :kryds: :slight_smile:

Mange tak :slight_smile: Ja det håber vi også herhjemme :kryds: