Pris på tidlig neutralisering

Jeg er nysgerig om hvad i andre giver for at få jeres killinger neutraliseret, jeg står og skal skifte dyrlæge, men syntes at priserne svinger utroligt meget, lige fra 775 kr for hankatte incl alt til 1700 for hunkatte.
Hvad giver i, og kan i anbefale en Dyrlæge ?

Det er fordi du bor på sjælland … Jeg har hørt mange sige det er billig her i jylland, hvis ikke det er en stor by …
Ved min mor og min bedsteforælder har burmeser, de har dyrelæge i fredericia uha uha det er dyrt der…
De er ret misundelige på de priser her oppe …

Har også dyrlæge og bor på sjælland!!!
Jeg giver for en kastration af en hankilling 567 kr. + 30 kr. for smertestillende efterfølgende
sterilisation af hunkat incl. narkose 967 kr. + 30 kr. for smertestillende efterfølgende

Det er Husum Dyreklinik

ca. 1400 dvs. uden øremærke/chip/vaccination.

[quote=Vandoll;265715]Har også dyrlæge og bor på sjælland!!!
Jeg giver for en kastration af en hankilling 567 kr. + 30 kr. for smertestillende efterfølgende
sterilisation af hunkat incl. narkose 967 kr. + 30 kr. for smertestillende efterfølgende

Det er Husum Dyreklinik[/quote]Er det ikke med rabat?

Det er den pris de tager…

Er det så også incl vacc ??

Hold da op, tak for tip. :slight_smile: (Om Husum)

Men jeg undres: Hvordan smertstillende? Er der brug for smertestillende til hanktattene?

Jeg mener at det er opdrætterpris jeg giver for vaccination men prisen med moms er 211,66 for en vaccination

[quote=Sheer;265755]Hold da op, tak for tip. :slight_smile: (Om Husum)

Men jeg undres: Hvordan smertstillende? Er der brug for smertestillende til hanktattene?[/quote]

Velbekomme

Kan anbefale Marianne super dyrlæge.

Jeg kan ikke huske hvad jeg giver, for det er faktisk ikke så vigtigt for mig.
Det vigtigste er, at jeg har nogle dygtige dyrlæger, der kan deres kram og er opdateret på deres viden.
Jeg får opdrætterrabat på klinikken - mener det er 20% i forhold til normalprisen.

Bruger Dyreklinikken Skovlunde-Herlev.

Vi giver 552 kr. for en kastrering og en hunkat der skal steriliseres, kan jeg ikke lige huske, men det vigtigste er at vi føler os trygge ved dyrlægen og at han er til at gå i dialog med.

Vi bruger Blågård Dyreklinik ved Erik Steen Larsen. :ok:

[quote=Sheer;265755]Hold da op, tak for tip. :slight_smile: (Om Husum)

Men jeg undres: Hvordan smertstillende? Er der brug for smertestillende til hanktattene?[/quote]

Smertestillende giver de vist til alle efter kastration/neutralisation…

Til jer der giver 5-600kr, er det så inkl. konsultation??

Hunner får smertestillende med hjem -til fire dage - er smertestillet på klinikken til den første dag.

Jeg bruger også Dyreklinikken Skovlunde-Herlev - kunne ikke drømme om at gå andre steder hen.

Husker jeg rigtigt er prisen ca. 1200-1300 for en sterilisation, hanner er vel ca. det halve)og det er prisen som du betaler, ikke noget med en pris opdrættere får. Faste opdrættere får det væsentligt billigere
Derudover støttes der med 20 kr. for hver neutralisesering til FIP forskningen i 2009.

Og ikke mindst - hammer dygtige dyrlæger - og der er rart at komme både for kat og ejer

jeg har lige givet 745 for kasteration ved Vemb dyrlæger og det var uden registreringsafgift,tatovering eller andet. Holstebro ,herning og Agerfeld er lidt dyrere ca 9oo for en hankat med registrering hilsen Ninna

Jeg har givet 1300-1400 kr for kasteration, øremærkning, 2x vaccination og sundhedstjek for hver af mine to hankatte. Jeg bor i Herning.

Det kan tit godt betale sig at forhøre sig om en samlet pris. Men det vigtigste er naturligvis at man er tryg ved sin dyrlæge.