Prisen på neutralisering

Så er der billig neutralisation i Nordjylland

Taget fra Facebook

12 Synes om

Lige frem at kalde det Danmarks billigste, ville jeg nok ikke… Men det er da billigt… :blush:

Jeg tror det er en af de billigste for menig mand :slight_smile: Der er ikke mange der er under 1000kr når det ikke er opdræt med mængde rabat :slight_smile:

1 Synes om

I Bækmarksbro koster neutralisering for menigmand
Hankat 375 kr
hunkat 750 kr

1 Synes om

Min lokale dyrlæges priser:

Hvis jeg stod med et kuld, ville det jo kunne betale sig økonomisk at tage turen fra København til Nordjylland, trods udgifter til transport.

4 Synes om

PS: Jeg er godt klar over at min lokale dyrlæge har mere inkluderet i sin pris - men det læser/forstår “menigmand” nok sjældent.

1 Synes om

Har de en hjemmeside med priser?

(Har selv forsøgt at søge)

Desværre ikke, det nærmeste er denne
https://www.klosterheden.dk/dyrlaegepraksis/
I juli 18 var vi afsted med Alf om aftenen da hun var syg efter fødslen, det kostede 375 kr

Og det koster det stadig væk… Snakkede med Margit i sidste uge, fordi en gammel klassekammerat havde en kat der skulle sniopes men ikke lige helt viste hvordan og hvorledes hun skulle bære sig ad…

1 Synes om

Æv :slight_smile:

Ville gerne lægge et link på Vodskov Dyrekliniks status, når nu de slår sig så stort op.

Altså de priser de nævner er faktisk også hvad vi giver fast ved vores dyrlæge næsten (desværre oplyser de ikke priser direkte på hjemmesiden) + vi får ekstra rabat da vi har brugt dem i 8år+ MEN jeg hæfter altså ved at Voddkov så henter deres billige tilbud på alt andet :scream: vi giver 250-300kr for konsultation og intet i recept men betaler kun medicinens pris. Hvor jeg kan se de har nogle høje priser. :see_no_evil: Vodskov! Går ud fra de taksterne for den til de 1000kr da de sikkert regner tiden for indgrebet efter det.

Så tjo måske pt. Billigste Neutraliserings tilbud men tror når man får den samlede regning er de lige så dyre som alle de andre. :woman_shrugging:t3: Og måske endda dyre.

Hunkat:
948 + 1098,88 + 146,25 + medicin = 2.193kr + medicin og evt. Besøg mere til sting (vores dyrlæge syr med indvendige så vi skal ikke tilbage og have noget fjernet) der næst tager de så også sikkert noget for evt. Krave :smirk: så jeg syntes deres tilbud lyder alt for dyrt.

Ud fra hvad vi selv giver :see_no_evil: men som skrevet har vi også en super dyrlæge vi har brugt i mange år så det giver bare også nogle andre rabatter. + opdrætter rabat.

Nååå måtte lige ind og kigge på deres FB nu blev jeg jo nysgerrig :crazy_face: og kan se de også syr med indvendige TJEK og dernæst må jeg så rose at de faktisk ikke tager noget “ekstra” man kan møde op og få operationen TIL prisen og intet andet. Læste vist ét lille gebyr til medicin men okok. Fair nok…

Så hvis man ikke skal have lavet noget andet så er de billigst.

•••Alt er inklusiv :slight_smile: Der er ikke en konsultationspris oveni, det er der aldrig på nogen af vores priser (ud over en konsultation selvfølgelig :)).
Mvh Jonas•••

Så hvis jeg forstår beskeden korrekt er de 948kr måske mere 1000kr prisen for en hunkat. Så håber jeg flere nordjyder vil få lettet måsen og få snippet deres katte nu det er billigt.

Nu kommer vi altid med killinger som skal klargøres, mærkes, fikses, sundhedsbøgee ect der kan de forsat ikke være med.

Må indrømme, jeg ikke har kigget nærmere på deres priser - bruger ikke klinikken, så barre opslaget på FB :slight_smile:

:rofl: Samme her, men tænkte jeg nu lige ville kigge nærmere på det… for det er ét OK tilbud for netop kun den ene ting. :metal:t3: Så håber jeg folk også benytter det.

Trehøje dyrlæger NEUTRALISERINGSKAMPAGNE
FEBRUAR - APRIL 2019

Kastration:
Kastration 650 kr. alt inkl.
Efterfølgende kat: 550 kr. alt inkl.
Kastration og øremærkning 800 kr. alt inkl.
Efterfølgende kat 700 kr. alt inkl.
Kastration øremærkning og vaccination 950 kr. alt inkl.
Efterfølgende kat 850 kr. alt inkl.

Sterilisation:
Sterilisation 1.500 kr. alt inkl.
Efterfølgende kat 1.400 kr. alt inkl.
Sterilisation og øremærkning 1.650 kr. alt inkl. Efterfølgende kat 1.550 kr. alt inkl.
Sterilisation, øremærkning og vaccination 1.800 kr. alt inkl. Efterfølgende kat 1.700 kr. alt inkl.

Prisen er sænket, men kvaliteten er i top!
Priserne er inkl. overvågning, smertebehandling og sundhedstjek. I får desuden en gratis foderprøve med til neutraliserede katte.

jeg syntes det er dyrt af et tilbud :what2:

1 Synes om

@Jeanette jeg kan i forbindelse med ovenstående fortælle at min normale dyrlæge tager noget der ligner 2600,- for sterilisering af hunkat. Så er ovenstående billigt. Jeg bruger af samme grund ikke min normale dyrlæge til sterilisering. Jeg er yderst tilfreds med dem normalt i alle henseender. Men lige præcis sterilisering kan jeg få til noget der ligner 1600-1800 i nabobyen. Jo bevares, selvfølgelig koster det at normale dyrlæge har dyrehospital, og kan klare alt, der er veterinær sygeplejersker med over det hele og dyrene bliver monitoreret både før og efter. Men der synes jeg simpelthen ikke at jeg vil betale så meget - synes ikke det er i orden. Det er mange penge når man er opdrætter der er at spare her - næsten 1000,- pr. kat. Så for mig ville det være et godt tilbud det du henviser til .

Det er lidt vildt der er så stor forskel i priserne, men egentlig godt for konkurrencen.
Min dyrlæge ligger i den høje ende med konsultationsprisen, men er yderst rimelig med priser på neutralisation:
737,50 for kastration - 1.137,50 for sterilisation.
Hertil kan lægges 215,00 for øremærkning.
Dette er normalpriser i.flg. hjemmesiden - uden nogen rabatter.
Her er der også tale om et fuldt udstyret dyrehospital.:grin:
Jeg tror der er meget stor forskel om vi taler om priser fra Hovedstadsområdet kontra f.eks. Jylland. Jeg har noget familie i Skanderborg og her var prisen over 1.000 kr. højere for samme ydelse.

1 Synes om

Taastrup Dyreklinik, som har været vores dyrlæge gennem mange år, har disse priser for fuld pakke:

Kastration/vacc/øremærke/registrering: kr. 995,-
Sterilisation/vacc/øremærke/registrering: kr. 1330,-

Det forekommer mig ikke at være blevet væsentligt dyrere over de sidste 10 år… :slight_smile:

Jeg der er dem er er langt dyrer, jeg skiftede dyrlæge først på året i 2011 da vores normale “kodyrelæge” tog 2100 for en sterilisering og 1400kr for en kasteration