Problemer med Chrome

Er der nogen af jer andre, der bruger Chrome, som har problemer med den i dag?

Lige pludselig får jeg bare en meddelelse om, at den er holdt op med at fungere, og så må jeg lukke den. Har lige mistet en lang fødselsdagshilsen til en af mine venner :venter:

Den har gjort det flere gange nu, og jeg fik også på et tidspunkt en meddelelse fra Norton om, at virusprogrammet havde blokeret en ulovlig indtrængen. Jeg ved ikke, om de to ting hænger sammen, men hører gerne, om nogen af I andre har oplevet det samme?

Jeg fik en advarsel fra mit virusprogram, da jeg åbnede Kattegale i dag, så måske siden er blevet inficeret? Min advarsel gik på en trojansk hest!

Det var den her advarsel, jeg fik:

Web Attack: Malicious Toolkit Website 9

Lige nu er jeg gået over til at bruge IE.

Ingen problemer her og jeg har lige scannet kattegale og ifølge den online scanner jeg bruger så er der ikke noget på kattegale

Jeg fik også en advarsel fra mit virusprogram da jeg åbnede kattegale i dag.

Jeg syntes tit min crome cracher :frowning: det er rigtigt irriterende, men det er altså hurtigere end IE !
Crome cracher især hvis man spiller spil på facebook, men det går den endnu tiere på IE

Mit Chrome crasher OFTE… Altså vi snakker flere gange pr time - ISÆR hvis jeg skifter faner… Jeg ved dog ikke om der er en sammenhæng mellem halvdød computer eller om Chrome og jeg bare ikke er de bedste venner…

Der er ingen problemer her og jeg har heller ingen advarsel fået om virus:)

MIn pc er HELT ny så det kan ikke være derfor…
Men ja det er faktisk ret tit, flere gange i timen som du beskriver…
Vi har sikkert ikke nok ram i pcen til at trække det :frowning: nogen gange hjælper det lidt at skrue ned for skærmopløsningen…men nogengange er det ligemeget

Mit kører problemfrit.

[QUOTE=birtheras;826793]

Ingen problemer her og jeg har lige scannet kattegale og ifølge den online scanner jeg bruger så er der ikke noget på kattegale[/QUOTE]

Ja, jeg tjekkede KG på den samme side :slight_smile: Men jeg havde nu heller ikke indtryk af, at problemet her hos mig havde noget med KG at gøre i denne omgang.

Chrome har ellers altid været helt stabil her hos mig - med undtagelse af, at Flash-playeren åbenbart ikke er helt compatibel eller sådan noget. Så Flash kan få den til at gå ned, når jeg spiller Pioneer Trail fx. Sådan har det altid været.

Men det her er noget nyt. Der popper et vindue op, hvor der står: “Hold da op. Chrome er holdt op med at virke” (programmørhumor :dokdok:) - noget i den stil. Jeg ved så ikke, om meddelelsen om blokering af ulovlig indtrængen har noget med det at gøre. Eller om det bare er et tilfældigt sammenfald.

Jeg fik blokeret min hotmail-konto i aftes, grundet ‘‘usædvanlig aktivitet’’ :?
Jeg bruger Chrome, så ved ikke om det hænger sammen …
Nu må jeg vente til i aften, før jeg finder udaf om jeg får lov til at nulstille adgangskode og komme på igen … den mailadresse som ny kode sendes til, har ikke været aktiv i mange år (ok, ved godt det er min egen skyld at jeg ikke var obs! på det :S), så jeg skulle svare på kryptiske spørgsmål og så vente i 24 timer … :venter:

Jeg har også fået besked om afværgelse af “Trojansk hest” idag da jeg loggede på Kattegale.

I kunne måske forbedre jeres chancer for en opklaring, hvis I lige nævner, hvilket antivirus-program I bruger.
Første indlæg nævner Norton.

Antivirus-programmer vil ofte definere en ukendt rutine som virus, og derfor kan nogle antivirus-programmer være senere opdateret end andre.

Jeg bruger Microsoft Security Essentials, og er ikke rendt på problemer.

@Skattekat - Jeg har hørt om flere, der har haft problemer med Hotmail forleden, så heller ikke det kan tilskrives Chrome. :slight_smile:

Der er meget længe imellem at min Chrome crasher. Det sker, men SLET ikke i det omfang jeg husker fra IE og FireFox (jeg bruger nødtvungent IE på arbejde og nej, den er IKKE blevet bedre. Firefox… næh jeg har Chrome så hvorfor?)

Jeg har ikke fået nogen advarsler på KG i dag.

Norton er forresten … ikke et program jeg vil anbefale. Brug Avast eller AVG i stedet for. De er bedre, og gratis. hver gang jeg får en ny computer med Norton præinstalleret er det det første jeg fjerner, næsten før jeg installerer Windows L Det skaber flere problemer end det løser.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;826941]Der er meget længe imellem at min Chrome crasher. Det sker, men SLET ikke i det omfang jeg husker fra IE og FireFox (jeg bruger nødtvungent IE på arbejde og nej, den er IKKE blevet bedre. Firefox… næh jeg har Chrome så hvorfor?)

Jeg har ikke fået nogen advarsler på KG i dag.

Norton er forresten … ikke et program jeg vil anbefale. Brug Avast eller AVG i stedet for. De er bedre, og gratis. hver gang jeg får en ny computer med Norton præinstalleret er det det første jeg fjerner, næsten før jeg installerer Windows L Det skaber flere problemer end det løser.[/QUOTE]

Som sagt var det slet ikke i forbindelse med KG, at jeg fik en advarsel. Det var ikke mig, der bragte KG ind i billedet :slight_smile:

Jeg tror, at det var et sammentræf, at jeg fik den advarsel samtidig med, at Chrome gik ned. Faktisk tror jeg, at jeg har fundet ud af, hvad problemet var. Jeg tror, det var min Chrome-profil, der var blevet beskadiget på en eller anden måde. Det var i hvert fald et af de bud, der var, da jeg søgte på fejlmeddelelsen, og det forekommer mig, at der faktisk kom en meddelelse om noget med min profil i går aftes. Så jeg har omdøbt default-filen, så den nu har oprettet en ny. Indtil videre virker det.

Det er muligt, at Norton-meddelelsen var unødvendig - men man kan nok ikke bebrejde Norton, at Chrome gik ned, hvis det var profilen, der var beskadiget :slight_smile:

Jeg synes så ikke, at man kan sige, at Norton ikke er anbefalelsesværdigt.
Jeg er enig i, at gratis-versionerne er gode alternativer, og jeg klager heller ikke over Microsofts egen løsning.
Norton virker perfekt, men man har en masse muligheder for at rode med det, så man ender nemt med at lave mere ravage end gavn.

Jeg har Avast - og har ikke fået advarsler.

Men som dig Ingrid får jeg den boks med en “sjov” lille humor tekst og at Chrome er stoppet med at fungere… Men oftest får jeg bare en lille boks, hvor der står “afslut” eller “vent” - og det er den ALLER værste. For det er som om siden bare står og prøver at læse - og der sker INTET!!! *Grr…

IE er lige så slem… Eller dvs den er jo drøn langsom. Så ved ikke rigtig om jeg skal prøve Firefox for at se om det fungerer bedre for mig :confused:

Det var Avast, der gav mig en advarsel. Min browser er FireFox.

Det var AVG som gav mig en advarsel, og jeg bruger explore.