Problemer med hills

hello

vi har erfaret at daffy ikke kan tåle det hills foder vi har i øjeblikket, det er hills feline adult med kylling.
han får den tyndeste mave osv. trixie har ingen problemer med det.
vi har nu prøvet i en uge at skifte mellem hills og et andet foder og så snart han får hills er den gal.
det er så rigtig trist da vi har købt 15 kilo af det skidt.
daffy er blevet fodret med hills før uden der har været problemer.
andre der kender til problemer med hills.
hvad fodre kan ellers anbefales.
han burde fordres med speciel foder til sukkersyge katte, men han trives ikke med den slags foder, det virker som om der ikke er næring nok i det for ham.
vi har så besluttet at korter vi hans liv fordi han ikke får det foder dyrlægen anbefaler er det bare ærgeligt, det er hårdt at sige det , men vil hellere gi ham en god alderdom han nyder fremfor et liv han ikke trives med.
han er jo trods alt en ældre herre på 12½ år

prøv rc, vi havde det problem du har med hills, vores kunne bare ikke tåle rc… med rc mener jeg royal cannin

Uden at have nogen som helst begrundelse for jeg kender ikke din kat, ville jeg alligevel foreslå Royal Canin’s Sensetive og eventuelt Iams.
Hvorfor han ikke kan tåle Hill, tjaaa hver kat hver sin mave.
Mine får p.t. blandt andet Hill killingefoder både baseret på tun og kylling og de får desuden Hill adult, RC Sensetive og RC Oral. OG… -høhø -høhø -høhø Hille T/D TIL HUNDE…jeg bæhjerne kom til at tage den forkerte pose så da jeg kom hjem OG havde skåret posen op dukkede verdens største piller op fra dybet. Jøsses …de er på størrelse med en 5-krone…mine dyr får dem som tandbærster…kastet ud i løbegård og udestue og de knaser på livet løs…men det VAR en fejl. Måske det kan lære mig at se mig for -rulleøjne

IAMS HAIRBALL er godt til at samle “løse” maver - det foder der hr det højeste fiberindhold

Kunne ikke huske hvilken Iams Variant, men tænkte…skriver jeg Iams så kommer der med garanti et eller andet klogt hovede på banen…HEJ Lis -kramer

Næhhh. jeg har bare en god hukommelse, lige indtil jeg går helt i selvsving over noget jeg ikke kan huske :stuck_out_tongue:

Jeg bruger mest Hills fordi jeg har samme problem med RC. Vi bruger også Iams og også dette funker godt.

Tror bare du skal starte med at købe en lille portion af det du vælger og så prøve dig frem :smiley:

Jeg vil også hellere have en glad kat i 10 år, fremfor en trist kat i 15 år -love -love