Problemer med KG på mobil?

Er der egentlig andre end mig, der oplever at KG er horribel på mobil? Mit skrive felt ser ud som på billedet her, og hvis jeg forsøger at trække til siden så jeg kan se hvad der står så springer den tilbage med det samme, og jeg kan ikke komme til at sætte cursoren ved det ord jeg f.eks. vil rette? :venter:
Argh, og af samme grund kan jeg så ikke lægge et billede op af det, for den knap er også til højre :argh:

Edit: Jeg kunne få lov til at gøre det under redigering. Der blev det vist korrekt til jeg havde lagt billede op.

Det fungerer fint her (Samsung A22) :blush:

1 Synes om

Jeg har en Huawei

fungerer også fint her på Samsung tlf… aldrig haft problemer :slight_smile:

Jeg har ingen problemer med min Motorola :slightly_smiling_face:

Bruger du appen, @Eva_K? Jeg går altid på via browser (Chrome), også på telefonen, og jeg oplever ingen problemer. Jeg ved ikke, om det ville gøre en forskel. Måske andre har prøvet begge dele?

Nu har jeg absolut ingen forstand på den slags teknik, men måske andre har. Så hvilken telefon har du? Og hvornår har du fået smartphone? :slight_smile:

Her oplever jeg det desværre også i appen på iPhone …

Og også i browser på iPad :s:

Den laver i perioder laaaaange mellemrum mellem tilfældige indlæg og springer op til det indlæg den mener er mit sidste ulæste, selvom jeg lige har siddet og læst det. Scroller jeg så ned, så kan den finde på at springe tilbage igen.

Men den gør det jo så som sagt både i app på mobilen og i Firefox på iPad’en.
Jo længere og ældre en tråd, jo mere gør den det.

Derfor jeg nok bare tænkt at sådan opføre forummet sig en gang i mellem og lært at “leve med det” på tværs af enhed :see_no_evil:

Den har dog aldrig gjort det på pc, hvor jeg bruger Firefox browser.

Jeg kan kopiere Pia, sådan er det også på min iPhone.

Jeg bruger safari browser på iphone. (Ville have taget de to dvar i støvsuger tråden med over, men kunne jeg selvfølgelig ikke, da det heller ikke virkede ordentligt)

Jeg bruger også Safari browser på iPhone

nu prøvede jeg lige at logge på i safari og firefox på mobilen, der er mit skrivefelt fint, både når jeg vil svare eller oprette et indlæg. Men i safari fik jeg stadig et af de store mellemrum, hvor den insisterer på at hoppe op over det i en lang tråd.

Så at hoppe ud af app’en virkede ikke rigtigt at løse problemet her.

Har du egentligt prøve at dreje telefonen, så du får den ned i vandret visning og så tilbage op i lodret?

Min ipad gjorde nemlig det der en gang på en anden side, og der var det som om det hjalp lige at “dreje det rundt” en gang, så den “genfandt kanterne” på siden :s:

1 Synes om

Ja, det var noget af det første jeg prøvede (også bare for at se om det kunne ses i liggende tilstand), virker ikke

1 Synes om

Jeg har ingen idéer til, hvad det kan skyldes, er jeg bange for. @Lykke, kunne du eventuelt prikke til @RuneS og høre ham ad? Om det kan være noget med en indstilling et sted? Det virker, som om siden ikke fungerer responsivt på Evas telefon.

Jeps. Jeg tænker han dukker op af sig selv, nu du har tagget ham :slight_smile:

Jeg bruger Android, hvor jeg har gemt siden på startskærmen. Så virker det som en app selvom det i virkeligheden er en fane fra Chrome :sweat_smile:

Det virker til problemet måske er ved diverse Apple producter, ud fra folks svar her på siden :smil:

Så du siger, Kamilla er speciel? :hoho:

1 Synes om

Jeg er et unikum :star_struck:

1 Synes om

Siger du at Kamilla ikke er noget særligt? :uha:

Nej, mere seriøst, så kan jeg godt se at det virker for Kamilla, men alle andre der har meldt ud, at de har oplevet problemer har været på et Apple produkt af en art (Jeg er selv på Iphone 12, via Safari) :smil:

1 Synes om