Hej alle.
Jeg har siden i fredags været meget meget træt.
Fredag middag spiste jeg med en veninde. Vi spiste grillmad/bestillemad. Humus, couscous, pastasalat, kebab, kylling, feta og oliven, og blandet græsk salat samt tzaziki - med tilbehør af brød.
Senere samme fredag tog jeg til 30 års fødselsdagsfest og drak nogle sommersby og hyggede. Havde ingen problemer.
Lørdag havde jeg sprutmave. Det der med at efter man har drukket sprut så er der lidt hurtig gennemgang. Lørdag eftermiddag fik jeg voldsomme mavekramper.
Dem har jeg haft lige siden. Jeg kan sagtens lave stort. Jeg har prøvet med cola. revet gullerod. saltkiks, salt chips. salat. ris. juice, vand saft.
i skrivende stund har jeg mere eller mindre opgivet. igår gik jeg på apoteket og fik de der piller der hedder “imogas” de skulle være mod oppustethed og luft i maven, men ifølge assistentens udsagn skulle de også hjælpe mod mavekramper.
Jeg må ikke tage paraghurt og imoform og alt det der fordi der er lactose i og jeg er mælkeallergiker.
Kender i til nogen virus eller noget der flyver rundt? Hvad er jeres råd mod mavekramper? husk INGEN mækeprodukter!
min veninde…hun har haft tynd mave siden fredag aften. Jeg lurede på om det kunne være noget madforgiftning men jeg har ikke haft diare som sådan, slet ikke kastet op…tror ikke jeg har haft feber men er ikke sikker. Blod i afføring har der absolut ikke været.
Jeg har “bare” mavekramper og er meget træt. Og de her mavekramper er altså ret smertefulde, så jeg ville blive glad for de råd i kan komme med.