Problemer med telia?

Er der nogle andre her inde der har problemer med at modtage beskeder og at modtager ikke modtager dine beskeder?

Jeg har de sidste to timer skrevet sammen med en veninde, og hun får kun 1 ud af 5 beskeder jeg skriver, og min mor siger hun har skrevet flere beskeder til mig - som jeg ikke har fået.

Vi prøvede Telia ifm. mobilkøb og der er absolut ingen dækning herude og i en radius af ca. 8 km., så det er sikkert et problem med dækningen, der gør, at jeres beskeder ikke når frem.

Vi bor hvor kragerne har madpakker med - og har ingen prob. med Telia.
Faktisk så lidt, at vi nu udskifter vores internet til Telia også. For her er TDC problemet…

[quote=Poly-Cats;260157]
Faktisk så lidt, at vi nu udskifter vores internet til Telia også. For her er TDC problemet…[/quote]

Ja, vi bor jo i en bette by, så det forbavsede også mig, at her ingen dækning var fra Telia. Har også boet ude hvor kragerne vendte og der havde vi ingen problem med Telia.

Vi troede så at det bare lige var fordi vi lå i et hul eller lignende uden dækning, men vi måtte altså 8 km. ud af byen, før mobilen kunne finde et signal.

Troede så at det med manglede dækning var et problem fra fortiden, men åbenbart ikke…

Dækningen har hele tiden været fuld, men beskederne kom ikke frem og tilbage.

Igår aften modtog jeg 6 beskeder, sendt fra kl 09.30 til kl 17.30, så de må have haft problemer:S