Projekt "kattealtan"

Hold op, hvor er Unni skøn, som hun nyder sin nye udsigt :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det er da den bedste julegave der er givet/fået i år:thumbup:

Ja, det er vist ikke helt ved siden af. :slight_smile:

Denne tråd er nu tilføjet min linkssamling, for det er da sådan noget, vi godt kunne have haft brug for, da vi selv boede i lejlighed. :ok:

Hvor ser det godt ud :slight_smile:
Det bliver helt sikkert noget som de vil være meget glade for :smiley:

Det kan jo hurtigt være lige så godt som assistance fra 3 hankønsvæsner med en øl i hånden :høhø:

Et billede taget inde fra lejligheden gennem vinduet - Unni sidder der endnu, selvom det er blevet mørkt :klapper:

Hun er en fantastisk kat! Hvor var det godt jeg hev hende op ad kurven og lagde hende ned til sin mor igen, den dag de blev født og dyrlægen fik halvdelen af dem…
VH
Susanne

Sjovt nok, så synes jeg faktisk, at Unni først kommer rigtig til sin ret, når hun er ude i frisk luft :smiley: ELSKER at tage billeder af hende udenfor :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;762035]
Hun er en fantastisk kat! Hvor var det godt jeg hev hende op ad kurven og lagde hende ned til sin mor igen, den dag de blev født og dyrlægen fik halvdelen af dem…
VH
Susanne[/QUOTE]
Det er jeg i hvert fald meget meget meget glad for! :slight_smile:
Det havde været svært at undvære hende - sådan helt ærligt :slight_smile: hun er nok en spradebasse - men stadig en ret nem og enormt ukompliceret kat faktisk :slight_smile: og noget så uendeligt sød og smuk - hvis jeg selv skal sige det :tihi: :oops:

Ja gæt selv, hvem der sad og ventede foran altandøren her til morgen :høhø: “jeg vil gerne uuuuud” :hihi:

jeg udnyttede lige, at der har siddet et espalie på væggen og dermed nogle huller som lige passede til en krog :slight_smile: Så har jeg nemlig kunne stabilisere træet lidt midlertidigt :slight_smile: det har virkelig gjort underværker, bare med den ene snor! :slight_smile: (og så er det nemt at løsne, når træet skal ind om natten :slight_smile: )
Der skal naturligvis en anden løsning til det, når jeg får lavet kanterne hele vejen rundt og træet skal helt “frem” og stå, så jeg er fri for snore :slight_smile:

Unni sidder og nyder formiddagssolen - dejligt med en sydøst vendt altan :smiley: Hun har fået en nullerput derud også - den passede perfekt dertil.


selv Yasha sidder derude nu :slight_smile: satte en pude på trappestien og så kunne han godt lige sidde der :slight_smile:

dog ikke så længe - han er inde i varmen igen :tihi: han må se og sætte noget vinterpels :tihi:

:ok::ok:

Hvor ser det bare godt ud … og at dine katte så nedværdiger sig til at bruge det - er jo bare SUPER ! :cool2:

Jeg vil oz ha’ en altan…

Og nu med sol på! Skønne billeder. :slight_smile:

Hvor er Unni bare smuk :hjerte:

Hvor ser det bare godt ud … og at dine katte så nedværdiger sig til at bruge det - er jo bare SUPER ! :cool2:

[/QUOTE]
Sådan er det med (også halv-)Europeer - livet er ikke så kompliceret, de er ikke så pjattede men får bare det bedste ud af hver dag og enhver situation. Nemmere kat findes ikke!
VH
Susanne

Det er en rigtig god løsning du har fået lavet :slight_smile:

Den altan skal de / I nok få rigtig meget glæde af. Mon ikke Yasha også synes det er sjovt / spændende derude når der bliver lidt varmere …

Super ide med radiatorsengen som udkikspost :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;762264]Sådan er det med (også halv-)Europeer - livet er ikke så kompliceret, de er ikke så pjattede men får bare det bedste ud af hver dag og enhver situation. Nemmere kat findes ikke!
VH
Susanne[/QUOTE]

Hørt! :slight_smile:

Sikke nogle dejlige katte :hjerte: det er en god idé med den radiatorseng :slight_smile:

Jeg tror altså du skal dyrke noget kattegræs i din vindueskarm, det vil misserne sætte pris på :høhø: