Promon vet. VS Prelutex vet

Min mors hunkatte har hidtil fået Perlutex, men nu har dyrlægen, givet dem Promon. Dyrlægen siger at indholdet er det samme, men det har været en tydlig adfærsændring på dem begge to siden de er startet på Promon. De er blevet meget aggressive over for hinanden og særdeles over for hankatten. Kunne det tænkes at det har noget med p-pille skiftet at gøre:?:?
Er der nogen af jer der har erfaring med Promon vet.
Jeg vil lige begge katte bliver skifte tilbage på perlutex, så ser vi om det har nogen effekt.

Det kan sagtens have noget med skift at gøre - dog plejer det at være omvendt at Promon vet giver mindsket gimperi.

Indholdsstoffet er ens - bærestoffet forskelligt. Promon er ca. 20% billigere …

Er det ikke din mor der har killinger? det kan godt lave ravage i flokken

Her i huset er det Promon der ikke giver adfærdsproblemer, men det gør Pertulex, tror det er forskelligt fra kat til kat, ligesom kvinder også tåler forskellige p-piller.

KH
Linda

Jo hun har killinger. Men de er endnu ikke sammen med de andre.

Næhhh, men de ved jo godt de er der:-)

Det kan sagtens give gnidninger, at skifte p-piller.
Jeg ville da bare forsøge at skifte tilbage :slight_smile:

Jeg har prøvet begge dele - Ingen forskel!

Fanny har kun været på Promon - ganske simpelt fordi min dyrlæge udskrev de billigste - og jeg har faktisk ikke kunnet mærke nogen forskel på hende før, under og efter :slight_smile:

jeg har kun få gange udsat løbetid, med p-piller…og her bruges Perlutex…ene og alene af den grund at dem får jeg selv…

Tango var klar til at gå på hans 5 måneder gamle datter i går morges…hun fik en P-pille og han blev lukket fra flokken…

tøsen blev vasket og

i dag lukkede jeg ham ud af hans fængsel…og han har ingen interesse vist…

jeg vil godt tolerere “linieavl”…på at vist plan…men far og datter er lige tæt nok i min verden