Prøv at afspille den

… og se hvordan jeres katte reagerer :høhø:

Mine er gået i selvsving og leder som besatte :tihi:

[ame]crying kitty - YouTube

Så vågnede kattene da lige op :høhø:

Uha nej…med hunkatte der har killinger på 1 uge og 7 uger, skal jeg ikke have skabt uro :S

Alle vågnede og spænder nu rundt og leder. Sikke nogen skrig den killing kan komme med :open_mouth:

3 hunkatte spidsede ører - den ene gennemskuede, at lyden kom fra computeren.

DET skulle jeg ikke have gjort…:S

Først kommer hunden løbende… Så kommer Misty med rejsende børster og knurrer…og leder efter, hvor den missetat er… De andre to forstår ikke så meget, men hopper op til mig…

kun Henry drejede hovedet efter lyden… resten snorksover

Kun Leopold hørte den, men reagerede overhovedet ikke. Synes kun den lyd var lidt irreterende, men blev i vindueskarmen og studerede de flyvende madpakker udenfor.:slight_smile:
Knus Elin:)

Arthur ville finde den der misling der var ulykkelig!! Alaia holdt op med at spise og satte sig ned? :høhø: Teddy? G Jeg har slet ikke set ham idag, han ligger nok og koger et eller andet sted… :tihi:

Hunden gik da lige i selvsving :tihi: Hope går nu og leder og de andre tog det egentlig rigtig pænt

:wehuu::wehuu::wehuu:

Silke rejste lige hovedet, men els ser hun sådan ud lige nu:

:hjerte:

Nej tak. Her skal vi skrue ned for dyrelyde i tv - også fra andet end kattedyr, især Zutti stresser, leder. Så, det synes jeg han skal spares for :slight_smile:

Bastian var ligeglad, men Isis kom omgående op på computerbordet, og fandt med det samme ud af hvor lyden kom fra. Med det resultat at hun var ved at vælte højttaleren ned, for at finde den lille misling i nød

Begge var meget interesserede i hvor den lyd kom fra, de fik giraf-hals.
:slight_smile:

Jeg havde kun Captain i det rum jeg nu sidder da jeg afspillede videoen, han gik rundt og kaldte på piger men blev fuldstændig tavs og kiggede opmærksomt mod lyden med det samme han hørte den lille killing :smiley:

Jeg tør ikke :S

Sidst jeg spillede en kattevideo fra youtube havde jeg tre hvæsende og spruttende katte med rejste børster - og der gik 3 timer inden de turde komme ind i stuen igen!

Det gør jeg aldrig mere!

Ziggy var ved at vaske sig, stoppede med tungen ud af munden, og kravlede så væk langs gulvet…

Hmmmm her har jeg bare fire snorkende misser - måske jeg skulle få tjekket deres øre.

-LOL Wulfi vendte kun lige et øre, og Ninjo kiggede så på hende. Tror vist vi dumpede. :klapper: