Er der nogen herinde der har prøvet Biokats Mikro kattegrus? Jeg synes ikke lige der er nogle gode tilbud på vores faste mærker (Everclean, Extreme Classic og Golden Grey Master) så nu kigger jeg lige på alternativer.
Jeg har også kigget på Tigerino, da jeg synes at huske at have læst flere have gode erfaringer, men synes det ser noget groft ud?
Ok, ja for anmeldelserne af det er meget blandede. Fra super grus til at det er elendigt, klumperne falder fra hinanden og bakken begynder at stinke hurtigt…
den i den blå pose ( kan sgutte huske hvad den hedder) har jeg brugt i perioder.
den klumper nogenlunde og la la drøj, vil mene at det extra forbrug går lige op med den lavere pris- har typisk købt det når det var været på et godt tilbud. lugt - njaaa ikke værre end andet.
tigerino canada STØVER de to gange jeg har haft det. tigerino nuggies derimod er et hæderligt grus til prisen synes jeg- det klumper fint til at de kan grave rundt, men taber man en klump når man tømmer, så går den i stykker.
har det tit som “basis” hvor der så fx er blandet noget af det dyre i.
Jeg er stadig i fasen hvor jeg forsøger at finde den bedste grusløsning, der fulgte en pakke vitakraft med misserne, den var jeg ikke glad for.
Så prøvede jeg tigerino uden parfume, addrr, den stank, selv før bakken overhovedet var taget i brug ( muligvis min følsomme gravide næse, men det ændrer ikke på at den stank og støvede).
Nu har jeg så købt biokat’s Men, ikke at jeg har han katte men jeg ville godt have en ikke alt for fin grusstørrelse. Og jeg er begejstret, lugter ikke, heller ikke efter en hel nat med flittig brug af misserne, den støver ikke ret meget. og klumper fint uden at sætte sig fast i bakken som tigerino havde det med at gøre.
[QUOTE=kira v;1177262]den i den blå pose ( kan sgutte huske hvad den hedder) har jeg brugt i perioder.
den klumper nogenlunde og la la drøj, vil mene at det extra forbrug går lige op med den lavere pris- har typisk købt det når det var været på et godt tilbud. lugt - njaaa ikke værre end andet.
tigerino canada STØVER de to gange jeg har haft det. tigerino nuggies derimod er et hæderligt grus til prisen synes jeg- det klumper fint til at de kan grave rundt, men taber man en klump når man tømmer, så går den i stykker.
har det tit som “basis” hvor der så fx er blandet noget af det dyre i.[/QUOTE]
Ok, jeg tror bare jeg tager en af de sædvanelige så, i stedet for at ærge mig over dårligt grus - jeg er i hvert fald ikke mindre kræsen med mit grus end du er