Provokerende børn

Jeg var lige ude og gå en lang tur med Joey. På vej hjem, er der en knægt på sin cykel. Han har vel været en 8-10 år. Han var ihvertfald alene. Da mig og Joey er gået forbi ham så begynder han med et PIVEDYR og stå og trykke på det hele tiden.

Joey reagerer selfølgelig og jeg prøver at få ham til at gå videre. Jeg kigger så på knægten og han stopper. Da jeg kigger væk så begynder han sgu igen. Det tog ret lang tid at komme væk derfra pga den møgunge.

Da Joey til sidst ikke reagerer på lyden mere så gør ungen det endnu mere. Til at starte med lød det således “Piv… piv… piv.” Da Joey ikke reagerer mere lyder det således “PIVPIVPIVPIVPIVPIVPIVPIVPIV”… Var jeg ved at blive sindsyg? Jo tak…:doh:

Lidt galde fra mig af :slight_smile:

:høhø: må heller tige stille nu for jeg har en klar holdning til børn :høhø:

Jeg tror nok at jeg havde taget pivdyret fra ham :slight_smile:

Han ville da bare gerne vise dig sit fine pivdyr. Du skulle bare lige have anerkendt det, kunne du ikke have sagt “sikke at et fint pivdyr du har fået der, min lille ven,se Joey, har du set drengens fine pivdyr? …(og nu kommer det magiske) Vil du gerne klappe min hund?”

Havde mere lyst til at sige “Se Joey… Et pivedyr… Vil du gerne have det?” Og så slippe ham fri :muhaha:

Tro mig… Jeg var så arrig at jeg nær var gået tilbage til knægten og taget det fra ham.

Jeg vil slet ikke sige, hvad jeg ville have gjort ved knægten…

Jeg ville have sagt: Hvis du ikke stopper nu - kysser jeg dig.
DEN VIRKER på drenge i den alder. :rofl:

Jeg ville have sagt: Hvis du ikke stopper NU - så kysser jeg dig.
DEN VIRKER på drenge i den alder. :rofl:

[quote=Mona Jensen;271079]Jeg ville have sagt: Hvis du ikke stopper NU - så kysser jeg dig.
DEN VIRKER på drenge i den alder. :rofl:[/quote]
Ja, det er det ultimative våben :klapper:

NP