Prut

hehe… ovenstående meget underholdende. I behøver skam ikke at være bange for sygdom pga. prutter, det er ganske naturligt og det skyldes de bakterier der er i tarmsystemet, det er dem der danner ildelugtende gasser når de nedbryder hvad der nu kommer forbi :slight_smile:

Det skeløjede bæst herhjemme har også været fisemonstret i en periode, men pt lugter han ikke hehe :høhø:

Tullen og også Creamy havde sådan en omgang som killinger. Jeg tror at det måske var kostændring i nyt hjem + den stress der nu følger med. Ikke noget farligt, men er du svedt hvor kan sådan en lille kat stinke! Tror det var Tullen, hvor selv Raiku, der ellers var garvet, nævnte at det var dog en utrolig ildelugtende killing… :lol:
Hun fik så også penicillin i lang tid pga mellemørebetændelse, det blev det ikke bedre af… og når de så holder til i et ret lille værelse, tjah… :besvimer:

Ingen af dem gør det mere, så der er håb forude! :wink:

hehe…
Mine prutter ikke - ellers er det fordi de forsigtigt går hen til et hjørne i hjemmet og “letter trykket”…
For nogle år siden lugtede vi dog en misseprut, og vi var ikke i tvivl om at det var en misseprut, da lige pludselig lugtede der grimt…jeg troede pludselig at radiatoren var gået i stykker og lækkede råddent vand eller…jeg ved ikke hvad jeg troede, men det lugtede så fælt at jeg måtte lokalisere hvor det kom fra, og der sad en uskyldig udseende norsk skovkat under sofaen hvor lugten kom fra…:tihi:

Jeg har dog aldrig HØRT en misseprut - kun HØRT hundeprutter…:tihi: