Pruttende kat?

Lidt sært spørgsmål… Men prutter katte? Altså som i at de slipper en vind.

Jeg har aldrig hørt det før i går, hvor Ziggy lå henslængt hos Søren. Pludselig kom en dyb lyd fra Ziggy, og Søren sagde lige så tørt: Jeg tror han ligger og fiser! Det var uden lugt, men helt sikkert fra den bagerste ende af ham!

Og hvorfor skulle katte ikke også prutte… Har bare aldrig hørt det før… Hvad med jer andre?

Jeg tror ikke rigtig at jeg har hørt med lyd på…men jeg har helt sikkert kunne lugte nogle rigtige hørmere af og til fra misserne :høhø:

Yup, Tarzan gør især hvis han får tun… :smiley:

Spotty er en omvandrende stinkbombe :besvimer: … men der er desværre ikke lyd på (så kunne jeg måske nå at flygte :S).

som sådan har vi aldrig rigtig hørt prutte med lyd på fra vores katte, men der er da en siver nu og da og de stinker noget så frygteligt, det er så somregel trixie der slipper en vind og det er lidt sjovt for hun kigger fornærmet på os og så går hun sin vej mens hun ryster på hovedet:høhø:

Ha-ha, Johnny - jeg kan lige se det for mig!
Og I andres stinkbomber… Hmm, måske jeg skal være glad for at der var lyd og ikke lugt på… Har nemlig aldrig før bemærket “dufte” fra nogle af mine katte…

Og tak fordi I deler de meget lidt flatterende historier om jeres kattes prutter!

Jeg har faktisk aldrig oplevet det før jeg fik Fnuggi.

Fnuggi har tendens til lidt løs mave - og tit når han ligger og putter hos mig, kan jeg høre hans mave rumle. :S
I samme omgang breder der sig så ofte en … “speciel lugt”, hahah!

Men jojo, katte kan sagtens slippe en vind.:høhø:

Stevie kan fise så man vil sværge der svæver grøn giftgas rundt i dødningehovedfacon, præcis som på tegnefilm… Han gør det som regel hvis han enten er vældig ophidset over en leg ELLER RIGTIG ligger og hygger sig hos en… Det sidste er helt klart det værste L

Jeg har aldrig hørt en prut fra en kat, men jeg har set en kat (Basil) prøve at fange en min mand slog engang… Manden lå på sofaen og Basil rodede længe og interesseret efter oprindelsen til lyden :lol:

Min søsters katte løb altid hen for at snuse hvis man slap een, men gudskelov holder både de og vores Gubbi prutterne i Bakken.

Ja jeg ved godt det ikke er særlig pænt overfor Money, men hun prutter altså med både lyd og lugt og så bøvser hun så en havnearbejder ville blive grøn af misundelse:prut::besvimer:

Knus Elin

… Forøvrigt synes jeg det er faktistisk med et forum, hvor vi snakker om… prutter!

:prut:

Forøvrigt synes jeg det er fantastisk med et forum, hvor vi snakker om… prutter!

:prut:

Katte kan naturligvis slippe en vind, ligesom vi andre - jeg er sikker på, det er foderrelateret, hvis det er noget, der sker jævnligt.

[QUOTE=dkkorat;778213]Katte kan naturligvis slippe en vind, ligesom vi andre - jeg er sikker på, det er foderrelateret, hvis det er noget, der sker jævnligt.[/QUOTE]Det er også min erfaring, eller hvis de har dårlig mave. Lige pt. har Skaldepande dårlig mave og nøøj, hun laver nogle hørme-prutter. :prut: Nogle gange så slemt, at hun selv bliver helt pinligt berørt over det.

Jeg har aldrig hørt med lyd på, men lugtede til dem…PUHA!!! Lugter som om der er noget pil-råddent der lige fløj forbi. :besvimer:

…jeg har dog hørt HUNDE-prutter…

Det har jeg… da prinsen var killinger slog han en del prutter… så nogle gange var der lød på… kan huske at lasse holdtes ham og så kom der en prutter…
prinsen.lavede tit den hvor han løb.eller gik forbi og så.stank der bare…

i dag bliver han kaldt prutteprinsen eller bare prutte…
vi fandt aldrig ud af hvorfor han puttede så meget… han havde ikke dårlig mave… han gør det heldigvis ikke så tit mere…

oh yeah - jeg har også en omvandrende stinkbombe derhjemme :slight_smile:

så det er helt normalt :slight_smile:

Jeps… Helt normalt :tihi:

Gucci laver lydløse stinkere… HELST når vi skal putte om natten og han riiiiiiigtig hygger sig… Uhmmmmmmmm…:uha:

Balloo prutter ikke - han små fiser… Heldigvis uden lugt… Sådan lidt alla pfiiit… Phit… Pfiiiiit…:tihi:

Det er ikke uden grund at vores ene kastrat kaldes Malle Prut :tihi:

Viggo slipper også de der mega hørmere. Nogle gange også når vi tager ham op, hvis han lige har spist. DEM er der lyd på, men siverne kommer, når han ligger og gasser sig i sofaen. FØJ hvor de dog stinker :slight_smile: