Jeg synes ellers at prøveperioden på de 30 dage er allertiders mulighed for at finde ud af, om programmet er noget for en - Men sådan er vi jo så forskellige
Amazon.co.uk sælger PSP X4 til £40 - ca 360 kr. Ved ikke om det fås billigere andre steder…
Jamen, der er vi slet ikke uenige …men jeg ved, at jeg ikke har penge til at købe programmet bagefter, så derfor vælger jeg det helt fra
Det er saftsus’me billig, tak for info. Normal pris ligger på små 700,- …Hvilke dybest set er fantastisk, når man tænker på at programmet i store træk kan det samme som PhotoShop til 16,000 kr.
Kan du finde ud af hvad det vil koste at sende her til DK?
Min valutaregner siger at 40£ er ca 300kr det bliver billigere og billigere
Nu er det lige før jeg har råd.
Så er jeg også med i gruppen
[QUOTE=HeroldDesign;765644]Kan du finde ud af hvad det vil koste at sende her til DK?
Min valutaregner siger at 40£ er ca 300kr det bliver billigere og billigere
Nu er det lige før jeg har råd.[/QUOTE]
Jeg troede sgi da at du allerede havde det Elisabeth
Velkommen til Lone
[QUOTE=DK Mammarazzi;765675]Jeg troede sgi da at du allerede havde det Elisabeth
Velkommen til Lone [/QUOTE]
Kun i prøveversionen …og der er kun 3 dage tilbage er ikke helt sikker på jeg overlever uden :S…
så hvis I slet ikke hører mere fra mig om nogle dage så ved I nu hvorfor :høhø:
Kan du da SÅ få bestilt det på Amazon Vi kan jo slet ikke udvære dig
Taaark det var sødt sagt!
Det tror jeg ogå jeg gør men jeg ku bare godt tænke mig lige at vide hvor meget det bliver i porto først. Synes det er svært at gennemskue.
[QUOTE=HeroldDesign;765698]Taaark det var sødt sagt!
Det tror jeg ogå jeg gør men jeg ku bare godt tænke mig lige at vide hvor meget det bliver i porto først. Synes det er svært at gennemskue.[/QUOTE]
Jeg har lige købt nogle dvd’er der og dem gav jeg ikke noget for i porto
Skal jeg prøve at lave et “prøvekøb” og se om jeg kan se det ??
[QUOTE=Sannela;765702]Jeg har lige købt nogle dvd’er der og dem gav jeg ikke noget for i porto
Skal jeg prøve at lave et “prøvekøb” og se om jeg kan se det ??[/QUOTE]
Det må du super gerne, kan det være fordi jeg ikke har oprettet mig som kunde endnu at jeg ikke kan se portoen?
Jeg henter prøveversionen, og så kommer jeg med i gruppen
Siden der linkes til kan ikke vises
Alice hjælp !!!
Åh nej, jeg kan da ikke undvære min lille duks og lille hjælper - Se at få den bestilt, vi skal jo lære både at arbejde med masker og alt andet sjov.
Jeg har været ved at kikke…
Den til 40 £ lader det til de ikke sender til Danmark.
Men der er faktisk en derinde, som koster 30 £, men jeg blev altså lidt kylling, så jeg turde ikke trykke med videre til portoen, fordi jeg skulle taste mine kortoplysninger ind inden…
Men hvis du overhovedet skal give noget i porto…så tror jeg altså det bliver minimalt.
Kan ikke mindes jeg nogensinde har syntes de var dyre i porto…og nu sparede du jo allerede 10 £ mere
[QUOTE=DK Lindvig;765721]Jeg henter prøveversionen, og så kommer jeg med i gruppen
Alice hjælp !!![/QUOTE]
Ihhh hvor skønt at se dig herinde også Hanne
[QUOTE=DK Lindvig;765721]Jeg henter prøveversionen, og så kommer jeg med i gruppen
Alice hjælp !!![/QUOTE]
WHAT !!! …Sådan noget må du ikke engang sige for sjov, jeg får dårlige nerver :-). Vi har snart ikke haft andet end problemer med de sites, har du brugt linket fra den tråd der hedder ‘Vi flytter’ ? Det er der vi flyttede hen i går, efter jeg i hast måtte til at oprette en ny hjemmeside …Og jeg har da været inde og justere uden problemer i dag.
Glæder mig, at du osse er med på holdet
[QUOTE=Alice;765770]WHAT !!! …Sådan noget må du ikke engang sige for sjov, jeg får dårlige nerver :-). Vi har snart ikke haft andet end problemer med de sites, har du brugt linket fra den tråd der hedder ‘Vi flytter’ ? Det er der vi flyttede hen i går, efter jeg i hast måtte til at oprette en ny hjemmeside …Og jeg har da været inde og justere uden problemer i dag.
Glæder mig, at du osse er med på holdet :-)[/QUOTE]
Alice jeg tror det er linket til, hvor hun kan hente prøvevertionen. Det kan jeg nemlig heller ikke få til at virke
så er den bestilt til den samlede sum af 233 danske kroner!!
eneste minus er at den først bliver sendt mellem d 26 og 30 jan. Nå men vi må se om jeg overlever
[QUOTE=HeroldDesign;765772] så er den bestilt til den samlede sum af 233 danske kroner!!
eneste minus er at den først bliver sendt mellem d 26 og 30 jan. Nå men vi må se om jeg overlever :)[/QUOTE]
Er det ultimate X3 udgaven, du har bestilt :?