Så venner, nu har jeg oprettet en PSP gruppe for alle som er interesseret i at lære de mest elementære ting i PSP ( Paint Shop Pro ) Jeg er gået i krig med at skrive en lille vejledning i hvordan man laver sit eget banner …Som begyndelse lærer vi hvordan man laver et simpelt banner med billede og tekst, senere kan vi gøre det lidt mere avanceret
For at få udbytte af gruppen, så vil det sikkert være bedst at have installeret PSP ( Paint Shop Pro ) og gerne et af de nyeste versioner, da det er dem jeg skriver vejledninger til
Har man programmet og vil man gerne lære at bruge det, så står jeg til rådighed for gruppen …Og der er allerede godt gang i gruppen, og jeg har de skønneste og dygtigste elever, som bare KNOKLER på :-). Klart det er lettesrt for mig, hvis jeg har en flok der rimelig pænt følges ad, men jeg har ingen tvang ALLE kan tage det i det tempo der passer hver enkelt bedst.
Hvis man har lyst til at snuse til programmet, så kan der hentes en fuld 30 dages prøveversion her :
Så kom du bare igen kære Eva, du vil ha’ godt af at lære noget grafik, her i de lange mørke dage
Øv Annie, og du har ikke lyst til at hente PSP ?
Smag og behag er jo heldigvis forskellig, jeg har vist aldrig lagt skjul på at jeg ikke er tilhænger af Elements. Og slet ikke til personer som er uøvede i grafik programmer.
[QUOTE=Alice;765543]Øv Annie, og du har ikke lyst til at hente PSP ?
Smag og behag er jo heldigvis forskellig, jeg har vist aldrig lagt skjul på at jeg ikke er tilhænger af Elements. Og slet ikke til personer som er uøvede i grafik programmer.[/QUOTE]
Det er lidt ærgeligt at gå i gang og blive bidt af det, for så ikke at have råd til at købe selve programmet når den måned er gået
Derfor holder jeg mig væk …
[QUOTE=Skattekat;765577]Det er lidt ærgeligt at gå i gang og blive bidt af det, for så ikke at have råd til at købe selve programmet når den måned er gået
Derfor holder jeg mig væk …[/QUOTE]
[QUOTE=Skattekat;765577]Det er lidt ærgeligt at gå i gang og blive bidt af det, for så ikke at have råd til at købe selve programmet når den måned er gået
Derfor holder jeg mig væk …[/QUOTE]
Ja, det må jeg indrømme at jeg heller ikke har lyst til.