Psst, jeg har hørt

Det er nemlig rigtigt, men jeg var bare ikke klar over, at der var mere end én lokation på Sjælland ved det navn :slight_smile:

ja i Odsherred :slight_smile:

Det er åbenbart meget brugt her i Vestsjælland. Der findes også to Jyderup’er, to Svinning’er og nogle stykker mere, som jeg ikke lige kan huske nu :tihi:

Nej, halvøen Asnæs, som NamNamp hentyder til (og som var den eneste, jeg kendte til), ligger ikke i Odsherred - det gør byen Asnæs.

Men vi kan vel så godt enes om at begge Asnæs’er ligger i Vestsjælland ikke :stuck_out_tongue:

Skal vi ikke lige slå fast med 7 tommer søm, at kattefremvisningen er i Asnæs, stationsbyen i Odsherred.
Bare så ingen kører forkert, for der er virkelig ikke meget at se i Asnæs ved Kalundborg.

Asnæsværket er da stort :stuck_out_tongue:

Nej, enig - jeg synes også, den lille fejltagelse fra min side har fået lidt rigelig plads i tråden :slight_smile:

Invitation til en Katte dag i Asnæs Centret
Asnæs Centret, Centervej , 4550 Asnæs
Kom og bliv Miss Asnæs

Lørdag den 22. maj 2010 til en dejlig KATTE DAG der vil være katte-fremvisning i

                                   Asnæs Centret, Asnæs fra kl. 09.30 - kl. 15.30

Der er ingen Dyrlægekontrol, da det kun er fremvisning og på ejernes eget ansvar.
Det er med stor glæde, at Bicolouren kan tilbyde dette arrangement - det er en anden måde, at komme ud og præsenterer sine dejlige katte på til mennesker, som måske kan blive morgendagens
katteejere.

Det er ikke nogen form for udstilling, men præmier vil der alligevel være. Dommerne er alle dem, som kommer og stemmer på lige netop din kat. Så her tæller det mere, at være sød og fin, og at ejerne (jer) tager katte med, som der gerne vil kæles og nusses.

Hvis det er muligt, vil vi gerne se unge som gamle katte, alle farver og varianter – langhår,
korthår, krøllet og glat - ej at forglemme dem, som har det hele… Føler nogen sig glemt, så
kom alligevel.

Dette arrangement er en opfordring til socialt samvær med katte-folk og ikke-katte-folk.
Fremvisningen er i samarbejde med Specialklubben Bicolouren.

Prisen for et dobbelt bur er kr. 100,- og kr. 50,- for et enkelt bur, Beløbet bedes indbetalt ved tilmelding på reg. 2340 kt. 8972-391-515, beløbet kan undtagelsesvis betales ved indgang/ankomst.

Max. 3 katte pr. dobbelt bur - kuld undtaget.
For at der netop er plads til din/ne kat/te skal tilmelding ske pr. mail – med navn og adresse samt hvor mange katte der medbringes. Hvis der udeblives efter man har tilmeldt vil der ske en opkrævning
Skriv dit navn, samt mail adr. - katterace, antal katte, antal bure, og sendt til
Sanni Truedsson e-mail: [email protected] du får bekræftelse retur hurtigst mulig.
Lukket for tilmelding, når bur kapacitet er nået.
(Vaccination efter gældende regler). Killinger skal være min. 3 måneder.

Al fremvisning er på eget ansvar.

Da Asnæs Centret er et offentligt sted, er enhver form for handel med dyr forbudt iflg. Fife
regler. Denne passus er med for, at forhindre nogle ubehagelige episoder - både for os som
arrangører og for jer som medlemmer af Fife.
Vi glæder os, til at se så mange som muligt til en dejlig katte dag lørdag den 22.maj 2010

Med venlig hilsen
Bicolouren

:jubiii::jubiii::jubiii: Vi har “lånt” mor’s :pc: og tilmeldt os, det opdager hun aldrig. :jubiii::jubiii::jubiii:

:klappekat: vi kan så godt lide at blive nusset rigtig meget. :klappekat:

Hiver lige denne op igen :slight_smile: